Liczba operatorów współpracujących z TeleCentrum przekroczyła 50. Jak zapewnia Marcin Pilak, główny koordynator projektu oferującego dostosowaną do potrzeb małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych całodobową usługę polegającą na prowadzeniu rozmów z klientami przez profesjonalnych konsultantów, jego możliwości są dużo większe.
Co najczęściej przekonuje operatorów do dołączenia do TeleCentrum?
Marcin Pilak: Nasza elastyczność. Cały czas się rozwijamy, a każdy operator ma swoje wymagania które na bieżąco się zmieniają. Jako usługodawca staramy się dopasować i świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Ponadto naszą ofertę cechuje prostota wdrożenia i niskie koszty. Firmy mogą też korzystać z naszego rozwiązania w dowolnie wybranym przedziale czasu.
Ilu dokładnie operatorów korzysta obecnie z waszych usług?
Marcin Pilak: 54. Tak duża liczba współpracujących z nami operatorów pojawiła się po raz pierwszy i jest to jakiś przełom, a raczej przełomik. O przełomie będziemy mówić przy setce.
Czy jakiś operator tym czasie zrezygnował?
Marcin Pilak: Owszem były takie sytuacje, ale nie minęły trzy miesiące i skierował do nas pytanie czy możemy wznowić współpracę. TeleCentrum to usługa która niektórym może wydawać niepotrzebna, można też uznać, że może ją wykonywać pracownik w biurze, ale jeśli się nad tym zastanowimy, to nie dość że odciążamy BOK/DT operatora, to ściągamy na siebie chociażby całą presję wywieraną przez klientów w momencie zgłoszeń awarii lub problemów dotyczących finansów. Warto też pamiętać, że pierwszy kontakt jest najważniejszy w każdej sprawie z jaką zwraca się do nas klient. Robimy wszystko aby ten pierwszy raz był na najwyższym poziomie.
Zajmujecie się więc nie tylko przyjmowaniem zgłoszeń awarii?
Marcin Pilak: Nie tylko. Dużo zależy od konkretnych umów z operatorem. Biorąc pod uwagę tempo w którym TeleCentrum się rozwija myślę że niedługo będziemy mogli oferować usługę na zasadzie Zdalnego Biura Obsługi Klienta.
Jaki jest limit podmiotów, który możecie obsłużyć?
Marcin Pilak: Stopniowo zwiększamy liczbę operatorów, z którymi współpracujemy i nie mamy ograniczeń co do ich maksymalnej liczby. Z naszego punktu widzenia najlepiej będzie jeśli na naszą ofertę zdecydują się wszyscy mali i średni operatorzy działający na naszym rynku.
TeleCentrum to Call Center zorganizowane przez Stowarzyszenie e-Południe, dopasowane do potrzeb i możliwości finansowych MiŚOT. Projekt ten pierwotnie realizowany był w ramach działania Klastra e-Południe, jako platforma poprawy innowacyjności i rozwoju technologicznego operatorów telekomunikacyjnych w województwie śląskim. Obecnie jego działalność znacząco się poszerzyła. TeleCentrum wspomaga operatorów z całej Polski świadcząc usługi call center, a tym samym odciążając pracę biura i zastępując je poza standardowymi godzinami pracy. Agenci przeprowadzają też między innymi zdefiniowane przez operatorów akcje marketingowe, sondaże i badania satysfakcji klienta.