TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

25 tysięcy abonentów telewizji JAMBOX

W październiku br. liczba abonentów telewizji JAMBOX przekroczyła 25 tysięcy i zanotowała tym samym rekordowy wzrost względem roku poprzedniego. SGT S.A., operator telewizji JAMBOX, wspiera dostawców Internetu w całej Polsce, pomagając im przekształcać się ze sprzedawcy Internetu w operatora telekomunikacyjnego.

Aktualnie telewizję JAMBOX oferuje ponad 250 lokalnych operatorów ISP i kablowych w Polsce, którzy posiadają infrastrukturę światłowodową. Obowiązujący model współpracy z SGT S.A. pozwala dostawcom wdrożyć cyfrową telewizję IPTV we własnej sieci bez ponoszenia inwestycji w platformę. Dzięki temu operatorzy mogą obserwować zyski już od pierwszego abonenta.
Współpraca SGT S.A. z dostawcami ISP to również wsparcie dostawców w zakresie promocji, marketingu i PR-u, dzięki czemu liczba ich abonentów na usługę internetową także systematycznie wzrasta.
Marka JAMBOX jest obecna na rynku od 2007 roku i jest jedną z najchętniej wybieranych cyfrowych telewizji kablowych w Polsce. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy przybyło jej blisko sześć i pół tysiąca widzów. Miesięcznie do infrastruktury SGT S.A. operatorzy przyłączają średnio 750 abonentów. Obecnie w Polsce telewizję JAMBOX odbiera 25 tysięcy abonentów na ponad 37 tysiącach dekoderów.
– Taki wynik to niewątpliwie powód do dumy, ale też dowód zaufania operatorów i abonentów. Dlatego też tworząc usługę telewizyjną JAMBOX staramy się słuchać ich wskazówek i potrzeb. Podążamy za rozwojem rynku, wdrażamy nowe technologie, wprowadzamy zmiany w ofercie programowej i uruchamiamy nowe usługi, w tym m.in. usługę JAMBOX Online, która pozwoli oglądać telewizję na urządzeniach mobilnych – Bartłomiej Czardybon, Prezes Zarządu SGT S.A.
Tylko w październiku oferta programowa JAMBOX poszerzyła się o ponad 20 kanałów, z czego znaczną część stanowią te w jakości HD. Dziś abonent może korzystać już z ponad 250 kanałów, w tym blisko ze 100 w jakości HD.
Telewizję JAMBOX wyróżnia na rynku nowoczesny, intuicyjny i szybki interfejs, bogata oferta programowa i innowacyjne rozwiązania, które umożliwiają abonentom natychmiastowe uruchamianie dodatkowych pakietów z pilota, nagrywanie kilku programów w tym samym czasie, Time Shifting, czyli zatrzymywanie telewizji na żywo, a także usługi wideo na życzenie VOD i PPV.
– Prognozujemy, iż kolejny rok również będzie należał do rekordowych pod względem wzrostu liczby abonentów telewizji JAMBOX. Mamy nadzieję, że zmiany wprowadzone dotychczas, jak i te planowane spotkają się z dużym zainteresowaniem naszych Partnerów – dostawców ISP, a co za tym idzie, również abonentów. Nowości zaprezentujemy na najbliższych konferencjach Inet Meeting i KIKE w Serocku, na które już serdecznie zapraszamy – dodaje Bartłomiej Czardybon.
Usługi telewizyjne pod marką JAMBOX są oferowane w ramach oferty „IPTV dla ISP” przez SGT S.A. oraz jej spółkę zależną Interaktywny Dom Sp. z o.o.
Więcej informacji o telewizji JAMBOX dostępnych jest pod adresem: Jambox

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze