TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zostań TeleOdpowiedzialnym Roku 2021

Ruszyła kolejna edycja konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2021. Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni  mogą zgłaszać aplikacje opisujące swoją aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu do 15 stycznia 2022 r. Rozstrzygnięcie planowane jest na pierwszym w przyszłym roku Lokalnym Zjeździe MiŚOT.

Organizatorami przedsięwzięcia są Grupa MiŚOT oraz Fundacja Lokalni. To już kolejna edycja konkursu, który z roku na rok staje się coraz bardziej popularny w środowisku operatorskim.

– Zachęcamy do zaprezentowania CSR-owej aktywności waszej firmy w jednym z trzech filarów: Odpowiedzialność biznesowa, Odpowiedzialność za środowisko pracy, Odpowiedzialność w środowisku lokalnym – mówi Sebastian Kachel, wiceprezes Stowarzyszenia e-Południe i MiŚOT SA. 

Aplikacje zgłoszone w konkursie zasilą również Bazę Dobrych Praktyk prowadzoną przez Grupę MiŚOT. Operatorzy będą mogli z niej czerpać planując aktywność CSR na swoim terenie. 

– Podzielcie się z MiŚOT-ami swoimi projektami, będziemy je promować i wspierać was. Nasz konkurs ma na celu promocję idei CSR wśród małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych – apeluje Daniel Piecuch, prezes Fundacji Lokalni. Organizatorzy zapowiadają również cykl publikacji w mediach należących do Grupy MiŚOT na temat społecznej aktywności poszczególnych operatorów. 

Zgłoszenia konkursowe powinny spływać do 15 stycznia 2022 r. Zainteresowani muszą wypełnić odpowiedni formularz: 

  • Filar I – Odpowiedzialność biznesowa 
  • Filar II – Odpowiedzialność za środowisko pracy 
  • Filar III – Odpowiedzialność w środowisku lokalnym 

W przypadku wątpliwości lub pytań należy kontaktować się na adres: teleodpowiedzialni@misot.pl

Konkurs TeleOdpowiedzialny Roku cieszy się coraz większą popularnością, z roku na rok zwiększa się liczba zgłoszeń. W ubiegłym roku laureatem została poznańska Systemia.pl, zaś w 2019 roku – Interkonekt.

Szczegóły konkursu na stronie: https://misot.pl/teleodpowiedzialny-roku-2021/ 

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze