TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Wyskakuj z laptopa – film

Przypominamy, że zwycięzcą organizowanego przez Stowarzyszenie e-Południe konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2020, którego wyniki poznaliśmy w styczniu, została Systemia.pl. Spółka swoją aktywność CSR-ową kieruje głównie do dzieci i młodzieży.

Kapituła, składająca się z przedstawicieli branży telekomunikacyjnej oraz ekspertów zajmujących się badaniem społecznej odpowiedzialności biznesu, podkreśliła, że aktywność CSR-owa wielkopolskiej spółki zasługuje na największe uznanie.

– W środowisku Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych rośnie świadomość i
znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu. Warto o tym mówić, pisać i pokazywać dobre praktyki. Tytuł za 2020 rok jak najbardziej zasłużenie zdobyła Systemia.pl. Zachęcam MiŚOT-ów do przyjrzenia się jej aktywności – mówi Sebastian Kachel, członek zarządu Stowarzyszenia e-Południe.

Głównym beneficjentem działań spółki są dzieci z najbardziej potrzebujących wsparcia rodzin, które w czasie pandemii nie mogą się uczyć np. z powodu braku dostępu do sprzętu IT. Firma, udostępniając pomieszczenia, wspiera nieformalną grupę społeczników, którzy przygotowują laptopy i komputery stacjonarne dla dzieci. Do tej pory działali oni na blokowym korytarzu. Teraz mają swoje miejsce, co bardzo istotne – prąd i niezbędny Internet. Firma organizuje także „punkt zbiórek” sprzętu.

W akcję zaangażowali się wszyscy pracownicy, zarażając coraz większą grupę pozytywną energią.


Zobaczmy zatem, jak uprawia się skuteczny CSR w Wielkopolsce:

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze