TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Świąteczne promocje, czyli co oferują nam operatorzy

Tradycją stało się już to, że wraz ze zbliżającymi się świętami, konsumenci zasypywani są lawiną świątecznych promocji. Nie inaczej jest i w tym roku, a promocyjne akcje ograniczają się nie tylko do dużych centrów handlowych. Swoje świąteczne oferty – i to już w listopadzie – ogłosili także operatorzy. Dotyczy to zarówno platform cyfrowych, jak i telekomów, które aktywnie walczą o nowych klientów.Niektórzy ze świątecznymi ofertami ruszyli już 2 listopada.

Okres przedświątecznych ofert rozpoczął się w tym roku wyjątkowo wcześnie. Reklamy największych operatorów już wprawiają odbiorców w świąteczny nastrój i kuszą atrakcyjnymi – ich zdaniem – ofertami. Tym razem postawiono nie na elektroniczne gadżety, ale na rosnący wachlarz usług, który ma przyciągnąć i zatrzymać nowych klientów. Przykładem takiej promocji jest na przykład dodanie do wybranego pakietu na określony czas pakietu telewizyjnego i oferty internetu. Z przeprowadzonego niedawno raportu PwC i PIKE (Polska Izba Komunikacji Elektronicznej) wynika, że ok. 43% sprzedawanych pakietów kablówek to te, które zawierają usługi internetowe.
Jeszcze kilka lat temu to właśnie elektroniczne gadżety były stałym punktem wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i kierowano je przede wszystkim do nowych abonentów.
W Polsce rynek płatnych telewizji już nie rośnie, ale nie widać też na nim spadku. Inaczej dzieje się za to w USA. Na rynku amerykańskim w drugim kwartale 660 tys. abonentów odcięło kabel z płatną telewizją. Był to największy odpływ abonentów tych usług.
Źródło: Rzeczpospolita

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze