TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Strategia MiŚOT cz. 2 [MIŚOT Meeting 22-24.10.2018]

 

Na MiŚOT Meeting przeprowadzony został panel pt. “Strategia MiŚOT cz. 2”, który skupił się na kilku aspektach sukcesu inicjatywy MiŚOT. Przytoczone wypowiedzi odbywały się na zasadzie analizy problemu i przedstawienia w jaki sposób radzą sobie z nim MiŚOTy – przede wszystkim MARKA!

Wśród nadchodzących celów nadrzędnym jest stworzenie projektu wsparcia lokalnych ISP oraz “wypromowanie lokalności”. Kluczem jest wspieranie lokalnych dostawców, a nie zmiana.

Warto również zwrócić uwagę na promocję idei, która powinna mieć zasięg ogólnopolski, a jednocześnie przystępne, użyteczne i nakierowane na Klienta. Wartością dodaną jest też swoista ‘bezkompromisowość marki’ – duże firmy nie mogą sobie na to pozwolić.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety – ‘Strategia sukcesu MiŚOT’.

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze