TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Specjalna oferta zjazdowa dla klientów Grupy MiŚOT

Mimo wakacji wejściówki na ogólnopolski Zjazd MiŚOT w Toruniu (6 – 8 listopada) cieszą się dużym powodzeniem. Nadal wszyscy operatorzy mogą liczyć na dobre ceny. Jeśli korzystasz z usług i produktów Grupy MiŚOT, zapytaj opiekuna o jeszcze lepsze warunki.

Wejściówki zjazdowe dostępne są na stronie zjazdowej https://misot.pl/zjazdy/ . Warto spieszyć się również ze względu na preferencyjne ceny w hotelu i ograniczoną liczbę miejsc. Jak na skalę wydarzenia zaplanowanego na trzy dni, są one bardzo atrakcyjne. Do 30 września mały i średni operator telekomunikacyjny może mieć miejsce na zjeździe za 799 zł. Pozostali uczestnicy muszą zapłacić za wejściówkę 2499 zł. W październiku i listopadzie trzeba będzie zapłacić więcej – odpowiednio 899 zł i 2999 zł. 

Zjazd potrwa trzy dni. 6 listopada wieczorem odbędzie się Before Party, za które należy zapłacić 299 zł. Organizatorzy gwarantują dobrą zabawę i pełny catering.

Konferencja dedykowana jest małym i średnim operatorom telekomunikacyjnych. Jeśli korzystają oni z usług i produktów spółek Grupy MiŚOT, warto, aby skontaktowali się ze swoimi opiekunami w sprawie specjalnych warunków udziału w zjeździe.

Znakomita merytoryka, dwie imprezy wieczorne z programem artystycznym, Melina ze swojską atmosferą (i nie tylko), branżowe towarzystwo są gwarancją sukcesu tego wydarzenia.

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze