TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Reklamacja telefonu

Gdy zakupiony telefon ma wady możemy go odnieść do sklepu i złożyć reklamację. Nie każda reklamacja przebiegnie jednak łatwo, a oczekiwania klientów nie zawsze pokrywają się z prawami konsumentów, których katalog jest ściśle określony.

Co zrobić, kiedy okazuje się, że telefon który kupiliśmy ma wady? W zależności od konkretnego stanu faktycznego możemy:

  • wrócić do sklepu i poprosić o naprawę lub wymianę;
  • napisać oświadczenie, podać w nim numer konta i odesłać telefon w paczce;
  • zażądać zwrotu części ceny od sprzedawcy;
  • rozwiązać umowę zakupu;
  • odnieść telefon do Biura Obsługi Klienta operatora (jeśli był on też sprzedawcą telefonu) i zażądać wymiany;
  • pożałować jedynie, że nie sprawdziliśmy wcześniej, czy telefon działa.

Dostęp tylko dla zalogowanych użytkowników

Marek Nowak
Marek Nowak
Redaktor naczelny ISPortal, wcześniej związany między innymi z miesięcznikiem Mobile Internet. Artykuły dotyczące nowych technologii publikował także w portalu Trojmiasto.pl. Po godzinach tworzy opowiadania science-fiction, które ukazały się w kilku już pismach literackich (Nowa Fantastyka, Epea, QFant).

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze