TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Reklamacja telefonu

Gdy zakupiony telefon ma wady możemy go odnieść do sklepu i złożyć reklamację. Nie każda reklamacja przebiegnie jednak łatwo, a oczekiwania klientów nie zawsze pokrywają się z prawami konsumentów, których katalog jest ściśle określony.

Co zrobić, kiedy okazuje się, że telefon który kupiliśmy ma wady? W zależności od konkretnego stanu faktycznego możemy:

  • wrócić do sklepu i poprosić o naprawę lub wymianę;
  • napisać oświadczenie, podać w nim numer konta i odesłać telefon w paczce;
  • zażądać zwrotu części ceny od sprzedawcy;
  • rozwiązać umowę zakupu;
  • odnieść telefon do Biura Obsługi Klienta operatora (jeśli był on też sprzedawcą telefonu) i zażądać wymiany;
  • pożałować jedynie, że nie sprawdziliśmy wcześniej, czy telefon działa.

Dostęp tylko dla zalogowanych użytkowników

Marek Nowak
Marek Nowak
Redaktor naczelny ISPortal, wcześniej związany między innymi z miesięcznikiem Mobile Internet. Artykuły dotyczące nowych technologii publikował także w portalu Trojmiasto.pl. Po godzinach tworzy opowiadania science-fiction, które ukazały się w kilku już pismach literackich (Nowa Fantastyka, Epea, QFant).

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Nowy, uniwersalny kabel kanalizacyjny w xbest.pl

OPTIX Saver LSZH ZW-NOTKtsdDb UNMC301 to zewnętrzno-wewnętrzny kabel, będący uzupełnieniem rodziny wielotubowych, magistralnych światłowodów...

Czy Apple na Let Unfastened zaprezentuje funkcję edycji zdjęć opartą na AI?

Apple ma pracować nad funkcją edycji zdjęć, która wykorzystuje sztuczną inteligencję. Możliwe, że zaprezentuje...

Centrum Przetwarzania Danych Grupy MiŚOT – stan prac

Mijają dwa lata od rozpoczęcia budowy nowoczesnego Centrum Przetwarzania Danych Grupy MiŚOT. Powstaje ono...

mObywatel 2.0 także dla przedsiębiorców

Prowadzenie małej firmy to wielkie wyzwanie. Dotyczy to jednoosobowej działalności gospodarczej, ale też trochę...