TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Razem z Radiem 357 pokazujemy lokalność

Trwa współpraca Grupy MiŚOT, wspierającej małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych, z Radiem 357. Na antenie radia od lutego będą pojawiać się reportaże z małych i średnich miejscowości.

20 stycznia w popołudniówce, prowadzonej przez redaktora Kubę Strzyczkowskiego, dziennikarki rozgłośni Justyna Godz i Agnieszka Szwajgier wylosowały miejscowość – bohatera pierwszego reportażu. Spośród ponad 1400 nadesłanych przez słuchaczy miejsc los wskazał Strzelce Opolskie.

Gościem audycji był Sebastian Kachel, wiceprezes Grupy MiŚOT. Dziennikarze podkreślili w rozmowie, że dzięki MiŚOT-om można słuchać m.in. Radia 357, które jest rozgłośnią internetową, w najdalszych regionach Polski.

– W Polsce im mniejsza miejscowość, tym warunki korzystania z internetu są gorsze, chyba że działa tam mały i średni operator telekomunikacyjny. W naszym kraju działa 4 tys. MiŚOT-ów – powiedział na antenie Sebastian Kachel.  

W audycji podkreślono, że operatorzy reprezentowani przez Grupę MiŚOT funkcjonują tam, gdzie tym wielkim nie zawsze się opłaca.

– U tych wielkich rządzi excel, u małych zaś lokalność – wyjaśnił Kachel.

Wspólna akcja Radia 357 i Grupy MiŚOT ruszyła w styczniu. Reportażystki Radia 357: Anna Dudzińska, Beata Kwiatkowska, Agnieszka Szwajgier i Justyna Godz wyruszą w teren, by tworzyć  reportaże o różnych miastach w Polsce. Słuchacze i słuchaczki w każdym miesiącu będą decydować, gdzie mają dotrzeć reportażystki.

Materiały zostaną wyemitowane w Radiu 357 w trzeci bądź czwarty piątek miesiąca od lutego do czerwca. W lutym posłuchamy o Strzelcach Opolskich.

Czytaj także:

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze