NASK rozpoczął przyjmowanie ofert w przetargu na „dostawę i wdrożenie systemu BSS na potrzeby Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”.
System BSS, czyli Platforma klasy Business Support Systems oznacza zespół komponentów i systemów IT, którego operator telekomunikacyjny używa dla wsparcia i realizacji procesów obsługi klienta, partnerów biznesowych i procesów wewnętrznych przedsiębiorstwa.
W ofercie jest także system wsparcia i zarządzania działalnością NASK PIB w zakresie OSE. Chodzi o aplikacje, które mają zostać dostarczone i wdrożone w ramach projektu. Mają być zintegrowane z innymi elementami Platformy Operatora OSE.
Wdrożenie systemu ma się odbywać w dwóch fazach. System rozliczeń międzyoperatorskich i rozliczeń z partnerami w fazie pierwszej będzie trwać do 31.12.2021 r. W fazie drugiej trwającej do 31.05.2022 r. odbędzie się rozbudowa systemu rozliczeń międzyoperatorskich i wdrożenie całości oprogramowania platformy BSS.
Oferty w przetargu można składać do 1 czerwca 2021 r.
Kryterium oceny i wyboru oferty będzie cena brutto.
Źródło: nask.eb2b.com.pl