TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Poznaj prawdziwe potrzeby klientów z MiŚOT Akademią

Tym, którzy zastanawiali się kiedyś, dlaczego niektórzy sprzedawcy osiągają znakomite wyniki, podczas gdy inni borykają się z trudnościami, polecamy szkolenie online dostępne w MiŚOT Akademii.

oznaczenie sponsorowanego tekstu

Chętni dowiedzą się z niego, że sekretem leżącym u podstaw skutecznej sprzedaży jest umiejętność zrozumienia i spełniania potrzeb klientów. To, co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży, to zdolność do prawidłowego diagnozowania tych potrzeb. Wzbogacenie umiejętności sprzedażowych o rozpoznawanie prawdziwych potrzeb klienta przyczyni się do podniesienia wyników sprzedaży. Warsztat ten jest doskonałą propozycją dla wszystkich chcących podnieść swoją skuteczność w sprzedaży.

Badanie potrzeb klienta kluczem do skutecznej sprzedaży

Badanie Potrzeb Klienta to interaktywne szkolenie online dostępne na platformie misot.saleson.pl. Ekspertem i prowadzącym warsztat jest Sebastian Sauter – doświadczony praktyk sprzedaży, trener i coach z imponującym 15-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, wspierający w przeszłości duże telekomy. Jego wiedza i umiejętności są gwarancją, że szkolenie będzie nie tylko merytoryczne, ale także praktycznie zorientowane na rzeczywiste wyzwania handlowców.

Dlaczego badanie potrzeb klienta jest kluczowe?

Diagnozowanie potrzeb klienta to kluczowy etap procesu sprzedażowego. To właśnie na tym etapie możliwe jest, uzyskanie wglądu w to, czego naprawdę potrzebuje  klient, co pozwala dostosować ofertę do jego oczekiwań, jak uniknąć powszechnych błędów w diagnozowaniu potrzeb oraz jak skutecznie pokonać opory klienta przed udzieleniem odpowiedzi na pytania diagnozujące.

Zawartość szkolenia

W ramach tego dynamicznego szkolenia online kursanci zdobędą praktyczną wiedzę na temat:

  • identyfikacji najczęstszych błędów w diagnozowaniu potrzeb i ich wpływu na proces sprzedaży,
  • przezwyciężania oporu klienta przed udzielaniem informacji na temat swoich potrzeb,
  • różnicowania między potrzebami a opisem sytuacji klienta oraz jak efektywnie komunikować się w obu tych kontekstach,
  • poznania 4 modeli diagnozowania potrzeb, idealnych dla różnych sytuacji handlowych,
  • wyboru odpowiedniego modelu diagnozy potrzeb w zależności od typu psychologicznego klienta.

Badanie potrzeb klienta to szkolenie dedykowane przede wszystkim:

  • doświadczonym sprzedawcom, którzy chcą odświeżyć i ugruntować swoją wiedzę,
  • początkującym sprzedawcom, którzy chcą zdobyć solidne fundamenty diagnozowania potrzeb,
  • tym, którzy planują pracę z klientami i zrozumienie ich potrzeb jest kluczowe dla ich działalności.

Wiedza dostępna w każdej wolnej chwili

W dzisiejszym, pędzącym świecie, nie jest konieczne, by tracić czas i zasoby na dojazdy i noclegi w celu podniesienia kwalifikacji. Dzięki platformie misot.saleson.pl możliwe jest pogłębianie wiedzy się, gdziekolwiek znajduje się użytkownik, o dowolnej porze dnia i nocy. Przystępność materiałów szkoleniowych umożliwia elastyczne dopasowanie do każdego harmonogramu.

Wygodne audiobooki 

Dla tych użytkowników, którzy wolą słuchać niż patrzeć doskonałym rozwiązaniem będą audiobooki. Są one podsumowaniem informacji z filmów i artykułów, umożliwiając skuteczne utrwalenie zdobytej wiedzy.

MiŚOT Akademia umożliwia podróż ku lepszym wynikom sprzedażowym!

Zapraszamy użytkowników, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową poprzez głębsze zrozumienie potrzeb klientów. Zapisy na szkolenie Badanie Potrzeb Klienta możliwe są na platformie szkoleniowej: misot.saleson.pl. Dostęp do tego i wielu innych szkoleń chętni mogą uzyskać na sklep.misot.pl wybierając jeden z dostępnych pakietów – niezmiennie w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.

W przypadku pytań, odpowiedzi udzielą specjaliści z działu handlowego Grupy MiŚOT, z którymi można kontaktować się telefonicznie lub mailowo. Dane te dostępne są na stronach grupy, zapytania można kierować też na ogólny adres: handlowy@misot.pl.

Marek Nowak
Marek Nowak
Redaktor naczelny ISPortal, wcześniej związany między innymi z miesięcznikiem Mobile Internet. Artykuły dotyczące nowych technologii publikował także w portalu Trojmiasto.pl. Po godzinach tworzy opowiadania science-fiction, które ukazały się w kilku już pismach literackich (Nowa Fantastyka, Epea, QFant).

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Pieskie życie w telewizji, czyli o czym myśli Kameleon

Wyścig operatorów telewizyjnych trwa. Liczy się technologia, funkcjonalność, czyli sposoby konsumpcji treści, ilość i...

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...