TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Polskie e-sklepy nie są przygotowane na zagranicznego klienta

Z danych Forrestera wynika, że aż 84 procent internautów na świecie kupuje zagraniczne produkty on-line. Trzeba jednak zwrócić uwagę, iż zaledwie 7,5 procenta małych i średnich przedsiębiorstw w Europie sprzedaje swoje produkty poza granicami kraju.

Obecnie szacuje się, że za dwa lata wartość handlu transgranicznego w Europie przekroczy 40 miliardów euro. Polskie e-sklepy nie są jednak gotowe na zagranicznego klienta. Z badań przeprowadzonych przez Praktycy.com na zlecenie Sociomantic Labs wynika, że zaledwie 14,7 procent e-sklepów posiada stronę internetową przetłumaczoną na co najmniej jeden język obcy, a z zagranicznych domen korzysta tylko 6 procent.
Źródło: “Puls Biznesu”

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze