TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Polskie e-sklepy nie są przygotowane na zagranicznego klienta

Z danych Forrestera wynika, że aż 84 procent internautów na świecie kupuje zagraniczne produkty on-line. Trzeba jednak zwrócić uwagę, iż zaledwie 7,5 procenta małych i średnich przedsiębiorstw w Europie sprzedaje swoje produkty poza granicami kraju.

Obecnie szacuje się, że za dwa lata wartość handlu transgranicznego w Europie przekroczy 40 miliardów euro. Polskie e-sklepy nie są jednak gotowe na zagranicznego klienta. Z badań przeprowadzonych przez Praktycy.com na zlecenie Sociomantic Labs wynika, że zaledwie 14,7 procent e-sklepów posiada stronę internetową przetłumaczoną na co najmniej jeden język obcy, a z zagranicznych domen korzysta tylko 6 procent.
Źródło: “Puls Biznesu”

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...