Netia rozpocznie sprzedaż usług B2C za pośrednictwem Telefonii Dialog

406

Netia informuje, że Spółka podjęła decyzję, iż począwszy od dnia 20 listopada 2017 roku, nowa sprzedaż na sieci Netia na rynku B2C będzie skoncentrowana za pośrednictwem wybranego podmiotu z Grupy Kapitałowej Netii – tj. Telefonii Dialog.

W opinii Zarządu Spółki, koncentracja sprzedaży w Telefonii Dialog, w perspektywie kilku lat, wpłynie na uproszczenie funkcjonowania Grupy Kapitałowej Netia.

W modelu docelowym – którego osiągnięcie, w opinii Zarządu Spółki, potrwa kilka lat – działania komercyjne w segmencie B2C, realizowane wyłącznie poprzez jeden podmiot z Grupy Kapitałowej Netia, pozwolą Spółce na zwiększenie efektywności, m.in. dzięki dokonywaniu mniejszej liczby zmian w systemach IT, sprawniejsze posługiwanie się dokumentacją i systemami przez pracowników. Prostsza i bardziej transparentna struktura formalnoprawna pozwoli też na ujednolicenie i uproszczenie procesów, w tym procesów sprzedażowych, co w ocenie Zarządu Spółki, może się przełożyć na osiągnięcie przez Grupę Kapitałową Netia dodatkowych oszczędności.

[źródło: Netia]