TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Netflix nie wprowadzi reklam

 

17 lipca 2019 roku platforma Netflix udostępniła swoje długoterminowe plany dotyczące kwestii finansowych. Gigant po raz kolejny przyznał, że nie zamierza wprowadzać reklam, ani usług typu pay-per-view.

W oświadczeniu prasowym czytamy:

Jesteśmy wolni od reklam, dokładnie tak jak HBO. To pozostaje głęboko zakorzenione w filozofii naszej marki. Jeżeli przeczytacie, że zamierzamy zacząć sprzedawać miejsca reklamowe innym firmom, to możecie być pewni, że jest to jedno wielkie kłamstwo. Wierzymy, że zostając przy naszym modelu finansowym staniemy się bardziej wartościowym podmiotem biznesowym. Dzięki temu możemy się skupić na tworzeniu wysokiej jakości programów, a nie szukaniu reklamodawców

[źródło: Antyradio]

 

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...