TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Napływają pierwsze zgłoszenia w konkursie TeleOdpowiedzialny Roku 2022

Od początku grudnia można składać aplikacje w konkursie TeleOdpowiedzialny Roku 2022. Operatorzy mają czas na zgłoszenia do końca lutego. Potem do pracy przystąpi kapituła. Laureatów poznamy pod koniec marca. 

Organizatorami konkursu są Grupa MiŚOT oraz Fundacja Lokalni, promujące idee społecznej odpowiedzialności biznesu w środowisku operatorskim.

– Mali i średni operatorzy robią wiele dobrych rzeczy w swoich środowiskach lokalnych, na rzecz pracowników, środowiska oraz potrzebujących. To prawdziwa i szczera społeczna odpowiedzialność biznesu. W edycji TeleOdpowiedzialny Roku 2021 otrzymaliśmy trzy razy więcej zgłoszeń niż w poprzedniej. Jest to najlepszym świadectwem aktywności operatorów w tym obszarze – mówi Sebastian Kachel, wiceprezes Stowarzyszenia e-Południe.

Organizatorzy zachęcają operatorów do dzielania się swoimi projektami. Zapowiadają, że będą je promować i wspierać.

– Nasz konkurs ma na celu promocję idei CSR wśród małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Obserwujemy, że z roku na rok w środowisku operatorskim świadomość CSR-owa rośnie – informuje Daniel Piecuch, prezes Fundacji Lokalni.

Zgłoszenia konkursowe powinny spływać do organizatorów do 28 lutego 2023 r. Zainteresowani muszą wypełnić prosty plik, który należy pobrać na stronie https://misot.pl/teleodpowiedzialny-roku-2022/, a następnie wysłać go na adres: teleodpowiedzialni@misot.pl.

Wszystkie aplikacje zgłoszone w konkursie zasilą Bazę Dobrych Praktyk tworzoną przez Grupę MiŚOT. Operatorzy będą mogli z niej czerpać planując aktywność CSR na swoim terenie.

LAUREACI:

2019 rok – Interkonekt

2020 rok – Systemia, wyróżnieni: Interkonekt, Kolnet, Promedia

2021 rok – Multimetro (Miconet), wyróżnieni: Interkonekt, Fiberway, Pasjo.net, Syrion i FajnyNet

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze