TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Multimedia Polska całkowicie przejęte przez Vectrę. Co z abonentami?

Na początku kwietnia nastąpiło domknięcie procesu łączenia działalności abonenckiej Vectry i Multimedia Polska. W najbliższym czasie klienci maja otrzymać powiadomienia o tej sytuacji. Co dla nich się zmieni? Czy na tej podstawie mają prawo do wypowiedzenia umowy?

W lutym 2020 r. Vectra zakupiła Multimedia Polska za 59,9 mln zł. Początkowo nazwa Multimedia Polska nadal funkcjonowała, chociaż dotyczyło to dotychczasowych klientów, a nowi otrzymywali już umowy i dekodery Vectry. Na stronie Multimedia Polska widnieją obok siebie logotypu obu sieci kablowych. Czy po domknięciu procesu łączenia firm zmieni sięcoś dla abonentów?

Jakie zmiany czekają klientów?

O wszystkim klienci mają być informowani w specjalnych powiadomieniach. Zmiany, które pojawiły się po zakończeniu procesu łączenia działalności abonenckiej dla klientów Vectra S.A. i Multimedia Polska Sp. z o.o. mają charakter formalny. Wszyscy klienci zostaną przeniesieni do Vectry, a marka Multimedia Polska zniknie.

Zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat – informuje Vectra.

Marka Multimedia ma być widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych czy na stronie internetowej. Pozostanie również w biurach obsługi klienta.

Czy można wypowiedzieć umowę?

Dla abonentów ta zmiana nie oznacza, że mogą oni rozwiązać umowę bez ponoszenia konsekwencji przewidzianych przy takich sytuacjach. Jeśli mają umowy na czas określony, to obowiązują one do końca trwania.

Nie zmienia się zakres świadczonych usług, ich ceny, warunki umów ani numery kont do wpłat. Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Proces obejmuje połączenie bazy klientów indywidualnych i ujednolicenie dokumentacji firmowej – wyjaśnia operator.

Źródło: Wirtualne Media

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...