TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

MiŚOT Akademia: stacjonarne szkolenie handlowe

MiŚOT Akademia zaprasza na szkolenie stacjonarne, mające na celu przygotowanie oraz podniesienie kompetencji w zakresie sprzedaży w kanałach D2D, B2C oraz BOK. Wydarzenie odbędzie się 20 października 2022 roku w hotelu Vienna House Easy w Katowicach.

Handlowcy najbardziej cenią sobie czas, dlatego zajęcia zostały przygotowane w formie bardzo intensywnych, jednodniowych warsztatów. Uczestnicy będą analizować trudne sytuacje, których doświadczają w swojej codziennej pracy. Szkolenie zostało zorganizowane w odpowiedzi na potrzeby płynące od małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Formuła warsztatowa, w której wiedza merytoryczna przeplata się z praktyczną, jest najbardziej skuteczna, dlatego też liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy na szkolenie już są możliwe na stronie: sklep.misot.pl

Dla MiŚOT

Szkolenie zostało przygotowane z myślą o siłach sprzedażowych małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. MiŚOT Akademia to dedykowana dla naszego środowiska przestrzeń do rozwoju. W czasie przygotowanego kursu prowadzący Marcin Orocz będzie uczył, jak sprzedawać internet, telewizję, telefon oraz usługi premium. Sprzedaż to trudna działka i nawet doświadczonym handlowcom zdarza się mieć problem z osiągnięciem wyznaczonych planów sprzedażowych. Stałe podnoszenie kwalifikacji oraz odświeżenie posiadanej wiedzy to konieczność, by podnosić skuteczność w sprzedaży.

Szkolenie podzielone jest na bloki, które ułatwią przyswajanie wiedzy. W pierwszym z nich uczestnicy wzbogacą wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji planów sprzedażowych, dowiedzą się, jak lepiej zarządzać własnym czasem, również przez stosowanie samodyscypliny. Poszerzą wiedzę o tym, jak rozpoznawać typy klientów, prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe oraz posprzedażowe. Kursowicze zastanowią się nad tym, co im przeszkadza w sprzedawaniu i jak się motywować. Poszukiwać będą odpowiedzi na to, jaki mają własny styl sprzedaży, jak mogą wykorzystać dostępne narzędzia w postaci maila, komunikatora i spotkań do osiągania wysokich wyników sprzedażowych.

W drugim bloku uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak skutecznie wsłuchiwać się w potrzeby oraz obalać obiekcje klientów, dopasować ofertę do potrzeb, tworzyć unikalne wartości oraz bronić ceny. Prowadzący za pomocą mapy przeszkód będzie pomagał obalać te obiekcje, które pojawiają się w codziennej pracy handlowca. Pokaże, jak mówić językiem korzyści oraz jak uwypuklić zalety i cechy sprzedawanych usług. Na podstawie przytoczonych przez kursantów profili klientów utworzone zostaną persony zakupowe.

W trzeciej części szkolenia uczestnicy zajmą się sprzedażą bezpośrednią oraz budowaniem relacji z klientami. Planowanie przebiegu dnia pracy w terenie, rozpoczęcie rozmowy handlowej, skupienie na sobie uwagi i poznanie klienta, dzięki czemu możliwy będzie wybór właściwego scenariusza wizyty oraz domknięcie sprzedaży na pierwszym spotkaniu – to kolejne zaplanowane zagadnienia. Prowadzący zwróci również uwagę na ważne, choć często pomijane, elementy takie jak obsługa posprzedażowa, badanie satysfakcji klienta czego bezpośrednim efektem jest przedłużanie umów.

W kolejnym bloku słuchaczy zajmie praca z telefonem, czyli jak mówić (oraz czego nie mówić), żeby zwiększyć swoją szansę na sprzedaż. Usłyszą również o podstawach telemarketingu, budowaniu schematu rozmowy, emisji głosu, cold mailingu oraz social sellingu.

W ostatnim zaplanowanym bloku kursanci nauczą się różnych technik rozwiązywania problemów, jakie pojawiają się w czasie kontaktu z klientem, radzenia sobie z trudnymi emocjami, jakie potrafią się pojawić w czasie rozmowy oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Większa siła sprzedażowa i większe przychody

Cennym elementem szkolenia będzie nagranie filmików z uczestnikami. Ta forma autoprezentacji bardzo pozytywnie wpływa na dalszy rozwój uczestników.

Szkolenie poprowadzi Marcin Orocz, który jest doświadczonym trenerem oraz doradcą i konsultantem ds. optymalizacji procesów biznesowych i wzrostów sprzedaży. Pomaga ludziom wyzwalać swój potencjał, wiele wymaga zarówno od siebie, jak i od innych. To świetny mentor wnoszący dawkę pozytywnej energii do pracy. Od wielu lat tworzy zespoły, które biorą odpowiedzialność za rezultaty projektów. Rekrutuje talenty z całej Europy i tworzy projekty szkoleniowe, które pomagają pracownikom sprawnie budować procesy i produkty, które będą generowały wartość dla firm przez najbliższe lata. Współtwórca MiŚOT Akademii i dobry duch każdego zespołu.

Dobrze wyszkolone siły sprzedażowe to więcej umów, a co za tym idzie – większe przychody. W MiŚOT Akademii, tak jak we wszystkich projektach Grupy, kładziony jest nacisk na to, by największą korzyść z podejmowanych działań miał mały i średni operator telekomunikacyjny, dlatego też cena za szkolenie jest bardzo atrakcyjna, chętni zobaczą ją po zalogowaniu na stronie sklep.misot.pl.

Marcin Orocz

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...