MiŚOT Akademia zaprasza na szkolenie stacjonarne, mające na celu przygotowanie oraz podniesienie kompetencji w zakresie sprzedaży w kanałach D2D, B2C oraz BOK. Wydarzenie odbędzie się 20 października 2022 roku w hotelu Vienna House Easy w Katowicach.
Handlowcy najbardziej cenią sobie czas, dlatego zajęcia zostały przygotowane w formie bardzo intensywnych, jednodniowych warsztatów. Uczestnicy będą analizować trudne sytuacje, których doświadczają w swojej codziennej pracy. Szkolenie zostało zorganizowane w odpowiedzi na potrzeby płynące od małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Formuła warsztatowa, w której wiedza merytoryczna przeplata się z praktyczną, jest najbardziej skuteczna, dlatego też liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy na szkolenie już są możliwe na stronie: sklep.misot.pl
Dla MiŚOT
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o siłach sprzedażowych małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. MiŚOT Akademia to dedykowana dla naszego środowiska przestrzeń do rozwoju. W czasie przygotowanego kursu prowadzący Marcin Orocz będzie uczył, jak sprzedawać internet, telewizję, telefon oraz usługi premium. Sprzedaż to trudna działka i nawet doświadczonym handlowcom zdarza się mieć problem z osiągnięciem wyznaczonych planów sprzedażowych. Stałe podnoszenie kwalifikacji oraz odświeżenie posiadanej wiedzy to konieczność, by podnosić skuteczność w sprzedaży.
Szkolenie podzielone jest na bloki, które ułatwią przyswajanie wiedzy. W pierwszym z nich uczestnicy wzbogacą wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji planów sprzedażowych, dowiedzą się, jak lepiej zarządzać własnym czasem, również przez stosowanie samodyscypliny. Poszerzą wiedzę o tym, jak rozpoznawać typy klientów, prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe oraz posprzedażowe. Kursowicze zastanowią się nad tym, co im przeszkadza w sprzedawaniu i jak się motywować. Poszukiwać będą odpowiedzi na to, jaki mają własny styl sprzedaży, jak mogą wykorzystać dostępne narzędzia w postaci maila, komunikatora i spotkań do osiągania wysokich wyników sprzedażowych.
W drugim bloku uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak skutecznie wsłuchiwać się w potrzeby oraz obalać obiekcje klientów, dopasować ofertę do potrzeb, tworzyć unikalne wartości oraz bronić ceny. Prowadzący za pomocą mapy przeszkód będzie pomagał obalać te obiekcje, które pojawiają się w codziennej pracy handlowca. Pokaże, jak mówić językiem korzyści oraz jak uwypuklić zalety i cechy sprzedawanych usług. Na podstawie przytoczonych przez kursantów profili klientów utworzone zostaną persony zakupowe.
W trzeciej części szkolenia uczestnicy zajmą się sprzedażą bezpośrednią oraz budowaniem relacji z klientami. Planowanie przebiegu dnia pracy w terenie, rozpoczęcie rozmowy handlowej, skupienie na sobie uwagi i poznanie klienta, dzięki czemu możliwy będzie wybór właściwego scenariusza wizyty oraz domknięcie sprzedaży na pierwszym spotkaniu – to kolejne zaplanowane zagadnienia. Prowadzący zwróci również uwagę na ważne, choć często pomijane, elementy takie jak obsługa posprzedażowa, badanie satysfakcji klienta czego bezpośrednim efektem jest przedłużanie umów.
W kolejnym bloku słuchaczy zajmie praca z telefonem, czyli jak mówić (oraz czego nie mówić), żeby zwiększyć swoją szansę na sprzedaż. Usłyszą również o podstawach telemarketingu, budowaniu schematu rozmowy, emisji głosu, cold mailingu oraz social sellingu.
W ostatnim zaplanowanym bloku kursanci nauczą się różnych technik rozwiązywania problemów, jakie pojawiają się w czasie kontaktu z klientem, radzenia sobie z trudnymi emocjami, jakie potrafią się pojawić w czasie rozmowy oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Większa siła sprzedażowa i większe przychody
Cennym elementem szkolenia będzie nagranie filmików z uczestnikami. Ta forma autoprezentacji bardzo pozytywnie wpływa na dalszy rozwój uczestników.
Szkolenie poprowadzi Marcin Orocz, który jest doświadczonym trenerem oraz doradcą i konsultantem ds. optymalizacji procesów biznesowych i wzrostów sprzedaży. Pomaga ludziom wyzwalać swój potencjał, wiele wymaga zarówno od siebie, jak i od innych. To świetny mentor wnoszący dawkę pozytywnej energii do pracy. Od wielu lat tworzy zespoły, które biorą odpowiedzialność za rezultaty projektów. Rekrutuje talenty z całej Europy i tworzy projekty szkoleniowe, które pomagają pracownikom sprawnie budować procesy i produkty, które będą generowały wartość dla firm przez najbliższe lata. Współtwórca MiŚOT Akademii i dobry duch każdego zespołu.
Dobrze wyszkolone siły sprzedażowe to więcej umów, a co za tym idzie – większe przychody. W MiŚOT Akademii, tak jak we wszystkich projektach Grupy, kładziony jest nacisk na to, by największą korzyść z podejmowanych działań miał mały i średni operator telekomunikacyjny, dlatego też cena za szkolenie jest bardzo atrakcyjna, chętni zobaczą ją po zalogowaniu na stronie sklep.misot.pl.