TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Teams, Outlook i OneDrive nie działały. Microsoft miał awarię

Poważna awaria usług Microsoft pojawiła się około godziny 8 rano. W ciągu zaledwie kilkudziesięciu minut odnotowano kilkaset zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem aplikacji Teams, Outlook, platformy Microsoft 365 i OneDrive’a.

W serwisie downdetector jest już ponad dwa tysiące zgłoszeń awarii różnych usług Microsofta. Spływają one głównie z dużych miast jak Warszawa, Wrocłam czy Katowice, ale widoczny jest globalny problem z aplikacjami takimi jak Teams, Outlook, platformy Microsoft 365 i OneDrive’a. Podobne problemy odnotowywane są nie tylko w Polsce, ale na całym świecie również w USA.

W niektórych wypadkach awaria usług nie dotyczy całkowitej niemożności korzystania z nich, ale problemów czy ograniczeń w ich działaniu.

Microsoft wie o awarii i potwierdził ją na Twitterze około godziny 8:30. Zapewniono, że problem jest analizowany i po wykryciu powodu awarii będzie ona usunięta. Niestety do godziny 10:30 sytuacją się nie zmieniła, gdyż nadal pojawiają się problemu z korzystaniem z aplikacji Microsoftu. Firma informuje o wszystkim na bieżąco na swojej stronie. Dowiedzieć się stamtąd można, ze usterka dotyczy praktyce środowiska Microsoft Azure oraz Microsoft 365 Admin Center.

Źródło: downdetector.pl, dobreprogramy.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze