Kolejni mali operatorzy telekomunikacyjni doceniają rolę mediów społecznościowych w promocji swoich usług i decydują się na korzystanie z usługi Publikon. Jedną z nich jest MediaNet24.pl.
Firma HardCom Sp. z o.o. stworzyła markę MediaNet24.pl w 2006 roku celem wyodrębnienia działalności telekomunikacyjnej z pozostałej działalności na rynku. Z oferty Publikona na swoim profilu Facebookowym firma korzysta już od kilku miesięcy.
Warto przypomnieć że Publikonowe posty nie tylko dobrze wyglądają i budują markę operatora, ale też przekazują użytkownikom praktyczne informacje. Promują także lokalność. W jednym z ostatnich czytamy:
Wszystko, czego potrzebujesz, możesz dostać w jednym miejscu! Internet, telefon i telewizja od LOKALNYCH dostawców to nie tylko bardzo korzystna oferta, ale też inwestycja w lokalną społeczność.
Zainwestuj! No bo lokalna współpraca się opłaca!
Z sygnałów płynących od operatorów wynika też, że koszt usługi Publikon postrzegany jest przez nich jako atrakcyjny.
Szczegółową ofertę Publikon sprawdzisz tutaj.
A to kolejna przykładowa grafika z posta: