Panel klienta w sieci komórkowej lajt mobile nie działa poprawnie od kilku miesięcy. Użytkownicy się skarżą, a operator jak na razie poprawił tylko jedną rzecz.
Od lutego zmieniło się tylko tyle, że klienci operatora mogą sprawdzić stan wykorzystania internetu w prosty sposób za pomocą krótkiego kodu USSD *136#. To jednak zbyt mało, bo klient również powinien mieć kontrolę nad fakturami, płatnościami czy ewentualnymi zaległościami.
W lutym niektóre dane zawarte w panelu były znacznie opóźnione – znacznie więcej niż deklarowane przez operatora 48 godzin. Użytkownicy zwracają uwagę na problemy z zalogowaniem do panelu i jego niedostępność przede wszystkim w weekendy.
Ponieważ problemy są długotrwałe, operator prędzej czy później może mieć kłopoty. Wprawdzie można korzystać z infolinii operatora, ale w dobie pandemii to właśnie panel klienta jest najwygodniejszą formą kontroli nad kontem i usługami. Tym bardziej, że w weekendy infolinia jest nieczynna.
Żródło: mvno-gsm.pl