TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

lajt mobile. Użytkownicy od miesięcy zgłaszają problemy w działaniu panelu klienta

Panel klienta w sieci komórkowej lajt mobile nie działa poprawnie od kilku miesięcy. Użytkownicy się skarżą, a operator jak na razie poprawił tylko jedną rzecz.

Od lutego zmieniło się tylko tyle, że klienci operatora mogą sprawdzić stan wykorzystania internetu w prosty sposób za pomocą krótkiego kodu USSD *136#. To jednak zbyt mało, bo klient również powinien mieć kontrolę nad fakturami, płatnościami czy ewentualnymi zaległościami.

W lutym niektóre dane zawarte w panelu były znacznie opóźnione – znacznie więcej niż deklarowane przez operatora 48 godzin. Użytkownicy zwracają uwagę na problemy z zalogowaniem do panelu i jego niedostępność przede wszystkim w weekendy.

Ponieważ problemy są długotrwałe, operator prędzej czy później może mieć kłopoty. Wprawdzie można korzystać z infolinii operatora, ale w dobie pandemii to właśnie panel klienta jest najwygodniejszą formą kontroli nad kontem i usługami. Tym bardziej, że w weekendy infolinia jest nieczynna.

Żródło: mvno-gsm.pl

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...