TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Klienci sieci UPC przez całą niedzielę zgłaszali problem z dostępem do internetu

Przez całą niedzielę do serwisu downdetector.pl klienci UPC zgłaszali problemy z dostępem do internetu. Zgłoszenia pojawiały się od rana, ale wieczorem osiągnęły apogeum. Niektóre osoby informowały również o problemach z telewizją.
 
Pierwsze zgłoszenia pojawiły się w godzinach porannych, ale spływały do serwisu przez cały dzień, by wieczorem przybrać na sile. Najwięcej informacji o problemach nadesłano z Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia i pozostałych dużych miast. To kolejna awaria UPC, z którą borykają się klienci firmy. Po kilkaset zgłoszeń w tym temacie odnotowano także 14,15 i 16 stycznia 2021r.

Serwis downdetector.pl opiera swoje informacje o awariach o dane zgłoszone przez samych użytkowników. Na stronie UPC i jej profilach w mediach społecznościowych nie było informacji o trudnościach. Trudno zatem stwierdzić jak duży był realnie zakres awarii i czym była spowodowana. W weekend pojawiły się też inne awarie i utrudnienia. Duże banki zaplanowały przerwy techniczne, o czym nie zawsze informowały klientów z odpowiednim wyprzedzeniem. Pojawiło się przez to wiele zgłoszeń dotyczących awarii systemów bankowych w serwisie downdetector.pl. Problemy z internetem zgłaszali też klienci Orange, Vectry, T-Mobile czy Plusa. Jednak były to lokalne i chwilowe trudności.

Źródło: https://www.dobreprogramy.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze