Wnioski z badania klientów w Wielkiej Brytanii są jasne: poleganie jedynie na sztucznej inteligencji w call center może pozbawiać firmy znacznych przychodów. Firma Ventrica...
Prezes UKE weryfikuje cenniki usług hurtowych sieci wybudowanych ze wsparciem publicznym. Dotyczy to zarówno starszych programów jak POPC, ale też KPO i FERC. Jeśli...
Operatorzy telekomunikacyjni i inni przedstawiciele branży, ale również regulatorzy i osoby z najwyższych szczebli władzy spotkali się w Łodzi na 52. Międzynarodowej Konferencji Operatorów...
Nasze wywiady zawsze przyciągają uwagę czytelników i czytelniczek, ale we wrześniu przeszło to najśmielsze oczekiwania. Nie tylko dlatego, że do wyboru było ich kilka,...
Minister Cyfryzacji Krzysztof Gawkowski w pełnych energii i zgrabnej retoryki wypowiedziach regularnie porusza ważne tematy. Ba! Nieraz proponuje nawet ich szybkie i skuteczne rozwiązanie....
W lutym 2024 weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług...
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".