EVIO zaprasza na Kongres Telewizji Światłowodowej rEVIOlucja trwa, czas na GALAktyczna odyseję!

400
Computer Keyboard with symbolic padlock key

Specjaliści branży TV, nadawcy, operatorzy ISP oraz kablowi spotkają się w dniach 29-30 października w Krakowie na drugiej edycji wydarzenia branżowego pod skrzydłami EVIO. W tym roku tematem przewodnim będzie telewizja światłowodowa.

„Rok 2015 przyniósł wiele zmian na rynku TV cyfrowej. Dostępność nowych technologii oraz dotacje unijne pozwoliły kilkuset operatorom na budowę tysięcy kilometrów światłowodów. Jednocześnie, klasyczna telewizja konkuruje z coraz bogatszą ofertą tzw. wideo online różnej postaci. Organizujemy kongres, by pokazać w jaki sposób EVIO uczestniczy w tych zmianach oraz zaprezentować operatorom jakie możliwości i rozwiązania mogą wdrożyć w swojej ofercie, tak by była ona konkurencyjna i nowoczesna.” – powiedział Mariusz Filipiak, Prezes Zarządu EVIO zapraszając na wydarzenie.
Podobnie jak w zeszłym roku, program kongresu wypełniają merytoryczne prezentacje dotyczące rozwoju usług TV oraz rozbudowy sieci, zarówno pod kątem sprzedażowym, jak i technologicznym. Ważnym punktem będzie podsumowanie pierwszego roku oferty eTV na rynku oraz zapowiedź nowych usług od EVIO. Szczególny nacisk został położony na zaprezentowanie innowacyjnego podejścia do kwestii sprzedaży aktywnej, jaką EVIO wdrożyło w ostatnich miesiącach na rzecz lokalnych operatorów w celu pozyskania dla nich kolejnych abonentów. Nie zabraknie również debaty na temat rozwoju TV w ofercie operatorów, podczas której zaproszeni eksperci zastanowią się czy i dlaczego musi ona „umrzeć” i… jak można na tym zarobić.
5565c11c269029eaf1a1df1728db92c31a804640!17159360
Atrakcją kongresu jest Galaktyczny Halloween, który odbędzie się w niesamowitych wnętrzach wytwórni filmowej Alvernia Studios.
Szczegóły dotyczące rejestracji oraz agenda Kongresu Telewizji Światłowodowej dostępne są na stronie wydarzenia: www.kongres.tv .
Realizację wydarzenia powierzono firmie ITBC Communication, zaś Partnerem Strategicznym jest Orange Polska. Swoje wsparcie zadeklarowali m.in.: iNET Group, KIKE, Netia oraz Brand Insight. Patronat merytoryczny objął serwis Telko.IN. W promocję zaangażowali się w ramach Patronatu Medialnego: Media2.pl, Telepro, ICT Professional oraz blog ScreenLovers.pl