EVIO uruchamia sieć Sprzedaży Aktywnej w całej Polsce.
Do końca 2015 roku EVIO planuje rozszerzyć działalność Regionalnych Kierowników Sprzedaży na każde województwo w Polsce. W chwili obecnej uruchomiono już cztery regiony. Celem jest organizacja lokalnych grup handlowców docierających z usługami lokalnych operatorów kablowych i ISP do ich obecnych i przyszłych abonentów. Jednocześnie EVIO rozbudowuje swój Dział Sprzedaży B2B.
Nowa, budowana od maja b.r. inicjatywa EVIO, powstała jako odpowiedź na potrzeby lokalnych operatorów nieposiadających zorganizowanych struktur sprzedaży bezpośredniej. Oficjalnie uruchomienie struktur Działu Sprzedaży Aktywnej miało miejsce na początku sierpnia. Na dzień dzisiejszy funkcjonuje czterech Regionalnych Kierowników Sprzedaży działających na terenach województw: warmińsko-mazurskiego, mazowieckiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, dolnośląskiego i opolskiego.
Celem przedstawicieli EVIO jest przede wszystkim rekrutacja, przeszkolenie oraz koordynowanie pracy handlowców D2D, którzy aktywnie będą pozyskiwać nowych abonentów dla lokalnych operatorów usług cyfrowych.
Dyrektorem Działu Sprzedaży Aktywnej jest Wojciech Miśtura, który zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem zespołami handlowców branży telekomunikacyjnej od 1999 roku. Pracował wcześniej dla takich operatorów jak UPC, Vectra i Multimedia Polska.
Anna Kopeć działa na obszarze woj. lubelskiego i podkarpackiego. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu struktur sprzedażowy pośredniej i bezpośredniej. Piastowała stanowiska na szczeblu menadżerskim i kierowniczym w takich firmach jak Telefonia Dialog, Netia czy Voice Net.
Andrzej Andruszków zajmuje się siecią handlowców na obszarze woj. dolnośląskiego i opolskiego. Ma na swoim koncie kilkanaście lat przepracowanych w większości w działach sprzedaży D2D w zakresie usług TV, najdłużej w UPC oraz Multimedia Polska.
Mikołaj Goś również od 10 lat zajmuje się doradztwem oraz sprzedażą dla firm z sektorów finansowego, energetycznego i przede wszystkim telekomunikacyjnego jak Sferia czy CenterNet. Działa obecnie w woj. mazowieckim i świętokrzyskim.
Łukasz Karwat odpowiedzialny jest za obszar Warmii, Mazur i Podlasia. Pracuje dla firm z branży telekomów od 2006 roku, w tym dla TP S.A., Era/T-Mobile, Multimedia Polska. Zdobywał doświadczenie zaczynając od stanowisk w callcenter oraz pracy w salonach, by wyspecjalizować się w aktywnej sprzedaży.
Wymienieni wyżej specjaliści mogą pochwalić się sukcesami zarówno w budowaniu procedur niezbędnych przy tworzeniu struktur, ich rozwojem, wdrażaniem nowych standardów i produktów, jak i również podnoszeniem jakości pracy przedstawicieli handlowych.
Na przestrzeni ostatniego miesiąca Dział Sprzedaży B2B EVIO rozszerzono również o dwóch nowych członków: Artura Przybylskiego oraz Piotra Pawełko.
Zadaniem Artura Przybylskiego jest wsparcie organizacyjne dla operatorów wdrażających usługę eTV przy przygotowaniu wszystkich elementów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży, w tym materiałów marketingowych i umów abonenckich. Artur posiada ośmioletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach sprzedażowych, zdobyte w firmach Telehit, ITP, P4 oraz w sieci INEA.
Natomiast Piotr Pawełko zajmuje się w EVIO sprzedażą usług technologicznych EVIO skierowanych do operatorów sieci kablowych. Ostatnie 7 lat zajmował stanowisko menadżera ds. sprzedaży w dziale dystrybucji kanałów grupy TVN SA. Wcześniej zdobył doświadczenie w merytorycznym wspieraniu sprzedaży B2B w firmie z sektora ubezpieczeń.
O EVIO Polska:
Od czterech lat EVIO Polska jest partnerem technologicznym operatorów kablowych i ISP, którym dostarczamy innowacyjne rozwiązania niezbędne do świadczenia usług TV cyfrowej. Oferta EVIO to zaawansowane dekodery telewizji cyfrowej oraz oprogramowanie dla usług TV dostępne „w chmurze”, a także pomoc w nabyciu praw do reemisji i dystrybucji kontentu TV. EVIO odciąża operatorów w zakresie inwestycji środków finansowych w technologię i sprzęt, zapewniając im swobodę w budowaniu własnej oferty. Proponuje elastyczny model współpracy, pozwalający bezinwestycyjnie poszerzyć własną ofertę o zaawansowane usługi telewizji interaktywnej: eSTB (dystrybucja i wynajem dekoderów), eCDN (dosył sygnału TV), eDRM (bezkartowy system szyfrowania), eCRM (zarządzanie abonentami), eGO! (odbiór treści TV na urządzeniach mobilnych) oraz eOTT (interaktywne aplikacje wideo). EVIO Polska jest również twórcą autorskiej platformy „Twój TiViK”, wprowadzonej z myślą o użytkownikach dekoderów ADB. To interaktywny portal informacyjno-rozrywkowy, dostarczający abonentom dodatkowe darmowe treści na życzenie, stanowiący unikalną wartość dodaną oferty.
Flagową usługa EVIO jest eTV czyli propozycja dla operatorów ISP pragnących wdrożyć telewizję we własnej sieci jako niezależną markę.
EVIO uruchamia sieć Sprzedaży Aktywnej w całej Polsce.
przeczytaj najnowszy numer isporfessional