Co zmieniło się w Sklepie MiŚOT w 2022 r.?

92

W Sklepie MiŚOT wiele się działo w 2022 roku. Przybywało produktów i usług, które w atrakcyjnej cenie mogą kupować mali i średni operatorzy telekomunikacyjni. Ten trend nie zmieni się. Specjaliści ze sklepu pracują cały czas nad rozszerzeniem oferty o niezbędne oraz ważne w działalności telekomunikacyjnej produkty i usługi.

Platforma sprzedażowa, za którą stoją ludzie

– Sklep powstał z myślą o nas samych, o MiŚOT-ach. Dzięki temu znamy i rozumiemy potrzeby firm telekomunikacyjnych. Słuchamy potrzeb i szukamy najlepszych rozwiązań tak, by ułatwić codzienną działalność w naszej branży. Dociera do nas coraz więcej różnych zapytań i propozycji, które przekazywane są przez handlowców Grupy MiŚOT – Wojciecha Ogonka oraz Bartłomieja Konopkina. Wszystkie zgłoszenia dokładnie analizujemy i sprawdzamy, jakie są możliwości ich wdrożenia — mówi Paweł Białas, szef zespołu czuwającego nad działaniem platformy oraz jej rozwoju.

– Jedna z inicjatyw, która wprost wyszła od MiŚOT-ów, a nad którą obecnie pracujemy, jest wprowadzenie do najlepszego sklepu produktów opartych o technologię Mesh na korzystnych dla operatora warunkach zakupowych. W czasie spotkań projektu Lokalni.pl uczestnicy mówili o tym, że niezadowolenie klientów bierze się głównie z tego, że gdy korzystamy z internetu za pośrednictwem WiFi, spada (czasem nawet znacznie) jakość sygnału. Pracujemy nad tym, by możliwie szybko wdrożyć rozwiązanie, które zwiększy dostępność tego systemu dla MiŚOT-ów – dodaje Aleksandra Czerech, w Grupie MiŚOT zajmująca się marketingiem.

Jakość w dobrej cenie

Statystki pokazują, że największym zainteresowaniem w 2022 roku cieszyły się terminale abonenckie Huawei ONT EG8145V5 i nie ma w tym nic dziwnego. Grupa MiŚOT zakupiła ich znaczną ilość. Decyzja taka zapadła ze względu na zmienne w ostatnim roku ceny walut oraz nieoczekiwanie wysoki poziom inflacji. Pozwoliło to na utrzymanie bardzo atrakcyjnej ceny, biorąc pod uwagę to, że urządzenia pochodzą z oficjalnej dystrybucji przeznaczonej na rynek Unii Europejskiej. Terminale mają gwarancję producenta, co sprawia, że w przypadku usterki urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na wolne od wad.

Zmiany w obowiązkach sprawozdawczych dla MiŚOT

Kolejną pozycją, która cieszy się niezwykle dużą popularnością, jest „Przewodnik po obowiązkach sprawozdawczych dla ISP”. Wydawnictwo zostało przygotowane przez kancelarię itB Legal we współpracy ze Stowarzyszeniem e-Południe oraz Krajową Izbą Komunikacji Ethernetowej. Przewodnik ma wspomóc małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w odnalezieniu się wśród nowych przepisów. Dokument jest do pobrania na sklep.misot.pl bez żadnych opłat.

MultiSport

Dużym zainteresowaniem cieszy się pakiet sportowy, czyli karta MultiSport. Program został uruchomiony 20 grudnia 2022 roku. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych potrzebnych do zebrania grupy zakupowej. Teraz każdy MiŚOT może zdecydować się na to, by zadbać o kondycję fizyczną swoją i swoich pracowników.

Edukacja

MiŚOT Akademia, która jest przestrzenią do rozwoju dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych, to kolejna silna pozycja w statystykach sklepu. Zaletą szkoleń online jest to, że dostępne są przez całą dobę, można zdobywać wiedzę w dogodnym dla siebie momencie. Do wyboru są dwa pakiety: dla pracownika oraz dla właściciela. Dostęp do kursów jest w bardzo wygodnej formie miesięcznej subskrypcji w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

MiŚOT Akademia to jednak znacznie więcej. W styczniu, poza nabywaniem wiedzy online, możliwe będzie podniesienie kwalifikacji stacjonarnie. W ofercie pojawiło się dwudniowe szkolenie podnoszące kompetencje handlowców, które prowadzić będzie Marcin Orocz, oraz szkolenie z zakresu typów osobowości w zarządzaniu, prowadzone przez Piotra Pytla. Zapisy na oba styczniowe kursy dostępne są w najlepszym sklepie.

Beyond.pl

Dużym zainteresowaniem cieszą się usługi firmy Beyond.pl, zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa (od 3+ do 4), dające dostęp do kompleksowej oferty chmurowej w modelu prywatnym, publicznym i hybrydowym oraz zapewniające wsparcie ekspertów technicznych w ramach usług zarządzanych. Dla MiŚOT-ów została przygotowana specjalna oferta na kolokację oraz przekrosy do EPIX-a, jak i innych operatorów.

MiŚOT w social mediach

Publikon to usługa, w ramach której specjaliści od social mediów przygotują grafiki oraz teksty, publikowane na profilu firmy. Dzięki temu właściciel nie musi pamiętać o publikacjach ani przygotowywać treści. Specjalny zespół zrobi to za niego. W zależności od oczekiwań do wyboru jest kilka opcji, wszystkie dostępne są za pośrednictwem sklepu. W przypadku pytań specjaliści z działu handlowego chętnie na wszystkie odpowiedzą. Jedną z częściej pojawiających się wątpliwości jest ta, czy sklep daje możliwość przetestowania usługi. Zarówno w przypadku Publikona, jak i MiŚOT Akademii jest to możliwe.

W grupie siła

Wspomniane wyżej produkty i usługi to tylko część tego, co przygotowane zostało dla MiŚOT-ów w najlepszym sklepie. Oferta cały czas jest rozbudowywana. Na szczególną uwagę zasługują te z kategorii, które wymagają dużego zaangażowania zespołu negocjującego korzystne warunki z dostawcami. To dzięki temu, że MiŚOT-y tworzą silną grupę zakupową, możliwe jest osiąganie atrakcyjnych cen dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. 

Zespół specjalistów do dyspozycji MiŚOT-ów

Odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Sklepu MiŚOT oraz usługi i produkty Grupy, również te zamawiane innymi kanałami udzielą Paweł Białas, Wojciech Ogonek oraz Bartłomiej Konopkin.

– Na wszelkie wątpliwości i pytania chętnie odpowiemy telefonicznie, mailowo a czasem nawet osobiście, dlatego pytajcie. Nawet jeśli nie od razu jest to możliwe, to odpowiedź znajdziemy, a jeśli taka nie istnieje, to ją stworzymy od zera – dodaje Wojciech Ogonek.

Dział handlowy zachęca do kontaktu. Pytania należy kierować pod adres mailowy: sklep@misot.pl.