Co dalej z tradycyjną reklamą?

347

Już niebawem tradycyjna reklama może się okazać całkowicie niepotrzebna. Google Fiber to eksperyment, który powoli staje się rewolucją w targetowaniu.

Dotarcie do potencjalnego odbiorcy przez Internet jest znacznie skuteczniejsze niż dotarcie za pomocą tradycyjnej telewizji. Google Fiber zaoferuje sposób sposób targetowania na niespotykanym dotąd poziomie. Platforma szybkiego dostępu do Internetu – Google Fiber – oferuje swoje usługi telewizyjne w kilku miastach w USA: Kansas City, Provo i Austin.
Google próbuje zrewolucjonizować dotychczasowy rynek reklamowy. Nowy system dostarczania reklam ma pozwolić na wyjątkowo precyzyjne targetowanie i mierzenie efektywności przekazu reklamowego. Specjaliści sądzą, że wspomniany eksperyment to pierwszy znak poważnych zmian w komunikacji z odbiorcami reklam przekazywanych za pośrednictwem telewizji. Zdaniem Roberta Bernaciaka – digital planning & buying director w Havas Media Group – wprowadzenie telewizji dostępnej na platformie internetowej może okazać się przełomem dla rynku reklamowego.
Według eksperta każdy sukces poprzedzany był eksperymentem. Nie inaczej będzie z Google Fiber Tv.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl