TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Aplikacja Revolut zyskuje kolejne funkcje

Aplikacja Revolut związana jest z kwestiami finansowymi, opłatami czy wymianą walut. Teraz będzie na niej możliwość korzystania z komunikatora. Pojawia się on głównie po to, by klienci mogli przesyłać między sobą wiadomość chociażby z prośbami o szybki przelew.

Revolut jest aplikacją do wymiany walut, oszczędzania, inwestowania i realizacji płatności. W 2020 roku uzyskała licencje bankowe, co jest gwarancją większego bezpieczeństwa dla środków klientów. Gwarantuje je litewski rządowy fundusz ubezpieczeń inwestycji i depozytów. Revolut Bank to także możliwość korzystania z kredytów.

Teraz w aplikacji pojawia się nowa funkcja jaką jest chat. Odpowiedzialny za aplikację fintech twierdzi, że zmiana została wprowadzona jako wniosek z badania Revolut Money Report z października 2022 r. Zgodnie z danymi 70 proc. Polek i Polaków nie lubi mówienia o pieniądzach. Wysyłanie wiadomości w aplikacji ma być na to remedium. Nie trzeba będzie o pieniądzach mówić czy o nie prosić, będzie to można napisać.

Okienko chatu będzie otwierać się automatycznie po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów w zakładce Przelewy. Komunikator – zgodnie z zapewnieniami twórców –  jest bezpieczny, a wszystkie wiadomości są szyfrowane. Klienci mogą również dezaktywować funkcję chatu w ustawieniach w sekcji Prywatność.

Komunikator działa między klientami z Unii Europejskiej lub Wielkiej Brytanii posiadających swoje numery telefonów i historię transakcji. Muszą oni posiadać aplikację Revolut co najmniej do wersji 8.72 oraz telefon z iOS lub Android.Funkcja chatu nie jest dostępna w aplikacji w wersji dla dzieci – Revolut<18.

Źródło: telepolis.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze