Operator odchodzi od rozwiązań wyłącznie mobilnych, a stawia na integrację różnych usług – od 13 września ruszył z ofertą szybkiego internetu dla klientów stacjonarnych.
Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska, przedstawia plan rozwoju następująco:
Dziś korzystanie z sieci stacjonarnej wymaga odpowiedniej technologii. Dla mnie najważniejsze jest, by klienci byli zadowoleni z tego, co dostają, bez względu jaka technologia za tym stoi. Oferujemy naprawdę konkurencyjną alternatywę na rynku, opartą na naszej technologii mobilnej. Klienci, którzy chcą mieć internet w domu, mogą być zadowoleni z tego rozwiązania
Zmiana ma być spowodowana potrzebami na rynku podkreśla Frederic Perron, szef rynku prywatnego w T-Mobile Polska.
hcemy wypełnić białe plamy, ale ten produkt to coś więcej. To produkt, który może funkcjonować w każdym miejscu w Polsce. Wielu klientów poza miastami nie ma dobrego produkty, nasza oferta to dla nich świetna alternatywa. Nawet klienci w miastach polubią ten produkt, ponieważ jest szybki do zainstalowania, nie potrzeba do niego technika, a przy zmianie mieszkania, można zabrać go ze sobą. To dobre rozwiązanie także dla studentów.
W podstawowej wersji firma zaoferuje przepustowość na poziomie 20 Mb/s. Ceny zaczynają się od 45 złotych za miesiąc. Możliwy jest także 30-dniowy okres zwrotu pieniędzy. Uruchomienie usługi ma zająć niecałą minutę, nie są potrzebne dodatkowe kable, ani infrastruktura. Wystarczy włączyć router i wpisać hasło. Nie są wymagane opłaty aktywacyjne, a pakiet można zmienić podczas trwania umowy.
[źródło: biznes.newseria.pl/]