Aplikacje zakupowe to coś, z czego coraz chętniej korzystają klienci. Dlatego sklepy prowadzące sprzedaż stacjonarną i online wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniu i wprowadzają aplikacje zakupowe. Zapewnia to użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych, a także dostęp do atrakcyjnych ofert i okazji zakupowych.
74 proc. klientów z dedykowanych aplikacji mobilnych w celu zakupu elektroniki. 76 proc. osób używa ich do sprawdzania i porównywania cen. Tak wynika z badania Wykorzystywanie przez polskich konsumentów aplikacji zakupowych”przeprowadzonego przez Komputronik S.A
Dlatego firma postanowiła również wprowadzić własną aplikację zakupową
– Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny wzrost liczby użytkowników korzystających z naszego sklepu na urządzeniach mobilnych. Naturalną konsekwencją stało się uruchomienie dedykowanej aplikacji zakupowej, która jest natywna. Oznacza to, że została zaprojektowana przez nasz zespół od podstaw, aby w pełni wykorzystać możliwości platform mobilnych. Dzięki temu możemy zaoferować nowoczesny, intuicyjny design, wysoką wydajność oraz dostęp do atrakcyjnych ofert – przekonuje Karolina Pietz-Drapińska, Marketing & Digital Development Director z Komputronik S.A.
Aplikacje oprócz ułatwienia zakupów to także dodatkowe benefity dla użytkowników. Są to darmowe dostawy, możliwość zakupów w ratach 0 procent czy wydłużony czas zwrotów. To w aplikacjach pojawiają się unikalne oferty cenowe.
Aplikacje zakupowe można pobierać z Google Pla i App Store. W wielu przypadkach istnieje też opcja pobrania ich bezpośrednio ze strony sklepu, dla którego dana aplikacja powstała.
Źródło: informacje prasowe