TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Huawei i Acnet wspierają Lokalny Zjazd MiŚOT w Poznaniu

Już tylko kilka dni dzieli nas od czwartego z Lokalnych Zjazdów MiŚOT, który będzie podsumowaniem cyklu wydarzeń dedykowanych małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym. Przez trzy dni uczestnicy tego wydarzenia będą brać udział w merytorycznych dyskusjach, spotkaniach i szkoleniach. Nie zabraknie również dobrej zabawy.

Acnet złotym sponsorem lokalnego zjazdu w Poznaniu

ACNET to stabilny i solidny partner biznesowy, działający od ponad 25 lat na rynku telekomunikacyjnym i wideokonferencyjnym. Specjalizuje się między innymi w kompleksowych rozwiązaniach głosowych VoIP i SBC, bramach i routerach GSM / LTE / 5G, optycznych systemach dostępowych GPON czy systemach wideokonferencyjnych.

Jako oficjalny dystrybutor w swoim portfolio posiada urządzenia czołowych marek na świecie takich jak: Huawei, Yealink, Yeastar, AudioCodes i wielu innych.

ACNET to również autoryzowany reseller licencji Zoom, światowego lidera w zakresie wideokonferencji.

Przypominany, że na zjazd warto przyjechać już w poniedziałek 28 listopada. Poza Hyde Parkiem, na który wstęp mają tylko i wyłącznie operatorzy, wieczorem – dzięki firmie Acnet – podczas B4Party zagra dla uczestników legenda polskiego rocka – Sztywny Pal Azji.

We wtorek 29 listopada zapraszamy zaś do Sali Wykładowej na prelekcję pt.: “Telefonia bezprzewodowa IP DECT dla klientów ISP”, którą poprowadzi Grzegorz Gierałtowski z Acnetu oraz Maciej Linscheid z Projektu MdS.

Złoty sponsor, jakim jest Acnet, wybiera się na zjazd, dlatego że wspiera małe i średnie firmy, dlatego tak ważne jest uczestnictwo w Zjazdach MiŚOT, gdzie firmy mogą się wymieniać kontaktami oraz cennymi radami w celu rozwoju Polskiego rynku.

Acnet jest również dystrybutorem sprzętu Huawei, producenta Huawei ONT EG8145V5, który możecie kupić w bardzo atrakcyjnej cenie na sklep.misot.pl. Urządzenia pochodzą z oficjalnej dystrybucji na rynek Unii Europejskiej, są konfigurowalne, a w przypadku problemów nie trzeba wymieniać całego urządzenia. Ponadto te zakupione w najlepszym sklepie objęte są gwarancją i zwrotem. 

Huawei również wspiera Lokalny Zjazd w Poznaniu 

Firma swoją działalność opiera na współpracy z dystrybutorami i partnerami, zapewniając im udział w atrakcyjnych programach partnerskich, szkoleniowych i marketingowych.

Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni stanowią bardzo znaczącą część polskiego krajobrazu telekomunikacyjnego. Huawei od wielu lat wspiera ten segment rynku, obserwując znaczący jego wzrost.

– Dzięki współpracy z Grupą MiŚOT jesteśmy w stanie jeszcze lepiej wspomagać MiŚOT-ów, oferując im najlepszy sprzęt i wsparcie techniczne, co ma duży wpływ na poprawę pozycji konkurencyjnej naszych klientów – informuje Huawei.

Huawei w Polsce działa od 18 lat,  dostarczając technologie informacyjno-komunikacyjne w obszarach:

  • sieci telekomunikacyjnych – Huawei Carrier Business Group,
  • rozwiązań sieciowych, IT, inteligentnych urządzeń, usług w chmurze, zasilania Data Center, fotowoltaiki i inwerterów słonecznych – Huawei Enterprise Business Group,
  • urządzeń konsumenckich – Huawei Consumer Business Group.

Huawei działa na całym świecie, zatrudnia ponad 194 000 pracowników, obsługując przy tym ponad trzy biliony ludzi. Co roku Huawei przeznacza około 30% przychodów na rozwój i badania. W ciągu ostatnich 10 lat był to budżet na poziomie około 300 bilionów złotych, a w 80 ośrodkach R&D Huawei pracuje obecnie 96 000 osób.

Podczas zjazdu Wojciech Miśtura wygłosi prelekcję na temat rozwiązań, jakie proponuje Huawei dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Uczestnicy będą mogli jej wysłuchać o godzinie 11.20 we wtorek 29 listopada na Sali Wykładowej.

W czasie zjazdu uczestnicy będą mieli możliwość spotkać się i porozmawiać z przedstawicielami obu firm. Będzie to doskonała okazja do tego, by lepiej poznać ich oferty.

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze