TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zyski na dalszy rozwój

To był kolejny dobry rok! 30 września Walne Zebranie Członków Stowarzyszenie e-Południe formalnie podsumowało 2021 rok. Większość podmiotów Grupy MiŚOT zakończyło ubiegły rok zyskiem, w efekcie wynik skonsolidowany jest dodatni. Zapadły również uchwały w sprawie zgody na zaoferowanie akcji MiŚOT SA małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym i rozwoju biznesu telewizyjnego.

Członkowie Stowarzyszenia e-Południe postanowili, że zysk za 2021 rok przeznaczony zostanie w całości na działalność statutową organizacji, czyli głównie rozwój inkubowanych i nowych projektów. W przyszłości również one będą tworzyć potencjał coraz mocniejszej Grupy MiŚOT.

Walne wyraziło także formalną zgodę na zaoferowanie małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym do 61 proc. akcji MiŚOT SA. Wcześniej obowiązywała zgoda kierunkowa w tej sprawie.

Warto przypomnieć, że we wrześniu Stowarzyszenie e-Południe poprosiło MiŚOT-ów o wyznaczenie pełnomocników, z którymi będą załatwiane sprawy techniczne i formalne związane z udostępnieniem akcji. Operatorzy, współpracujący przez lata z podmiotami Grupy MiŚOT, mają czas na wskazanie pełnomocników do 10 października. W tej sprawie trafiła do nich korespondencja na adresy e-mailowe.

Walne stało się też okazją do podjęcia ważnych decyzji dotyczących rozwoju kolejnego projektu. Członkowie Stowarzyszenia e-Południe wyrazili zgodę na podjęcie współpracy z innymi podmiotami w celu rozwoju obszaru usług telewizyjnych w Grupie MiŚOT, w tym na akwizycję i pozyskanie inwestora branżowego. Teraz zadaniem zarządu Stowarzyszenia będzie podjęcie szybkich działań prawnych i biznesowych w tej sprawie. Czekamy zatem na kolejne dobre wieści.

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze