TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Netia walczy o klientów. Podnosi ceny, ale to nie wszystko

Netia podejmuje walkę o klientów. 10 lutego rusza kampania promująca pakiety światłowodowego dostępu do internetu z TV. Operator zapowiada również, że chętnie odkupi od Vectry części infrastruktury Multimediów, której kablówka musi się pozbyć.

Netia zamierza przyciągnąć klientów nie tylko ceną, ale głównie atrakcyjną ofertą, która zostanie wzbogacona o nowe usługi (np. związane z rozrywką).

I choć podstawowa oferta Netii, obejmująca pakiet internetu 300 Mb/s z usługą TV w wariancie Na Start, nadal będzie sprzedawana w cenie 50 zł, to operator będzie czynił starania, aby klienci wybrali droższy o 10 zł jej wariant za 60 zł. W pakiecie tym dostaną dodatkowo GigaNagrywarkę Standard oraz usługę Bezpieczny internet, które osobno kosztują drożej.

Pozostałe pakiety o wyższej prędkości przesyłu danych czy większej liczbie kanałów telewizyjnych również zostały wzbogacone o dodatkowe usługi.

Od 10 lutego rusza kampania w telewizji, radiu oraz internecie. Netia zapowiada też zintensyfikowanie całorocznych działań w kanałach internetowych, gdzie budżet na wydatki ma wzrosnąć o 12,5 proc, w stosunku do ubiegłego roku.

Tomasz Dakowski, członek zarządu Netii, na łamach portalu telko.in zapewnił, że operator najtrudniejszy okres modernizacji sieci ma za sobą. Operator dużo też zyskuje dzięki byciu częścią dużej grupy Cyfrowego Polsatu. Netia może osiągać lepsze wyniki w sprzedaży segmencie TV nie ponosząc dodatkowych kosztów programingu. Dakowski dodał, że Netia chętnie odkupi od Vectry części infrastruktury Multimediów, której kablówka musi się pozbyć.

Plan modernizacji sieci operator ogłosił w 2016 r. Operacja ta powinna się zakończyć do połowy przyszłego roku.

Źródło: telko.in

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze