Sztuczna inteligencja miała pomagać, porządkować informacje i ułatwiać codzienne życie. Coraz częściej jednak staje się przyczyną problemów. Historia 20-letniej Viktorii pokazuje, co może się...
W listopadzie inflacja wyniosła ostatecznie 2,5 proc. Przyjrzeliśmy się tez innym aktualnym wskaźnikom ekonomicznym.
Inflacja wydaje się opanowana. Przynajmniej na pewien czas. Co ciekawe w...
Dofinansowania do budowy sieci telekomunikacyjnych na obszarach białych plam przyspieszyły w ostatnich latach. Poza projektami z POPC dołączyły do puli programy KPO, FERC oraz...
Smartfon wygrywa z telewizorem, jeśli chodzi o urządzenia, na których Polki i Polacy oglądają treści. Tak wynika z raportu SW Research. Celem badania było...
Do Sejmu trafił w końcu projekt nowelizacji ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Nowe przepisy wcześniej czy później wprowadzą szereg obowiązków dla przedsiębiorstw telekomunikacyjnych.
MiŚOT-y będą...
Narzędzi opartych na sztucznej inteligencji coraz powszechniej używają wszyscy, a więc także właściciele i pracownicy lokalnych firm telekomunikacyjnych. Wielokrotnie pisaliśmy już o korzystaniu z...
Liczba abonentów stałego internetu szerokopasmowego w trzydziestu największych rynkach świata wzrośnie do 1,54 mld do końca 2030 roku. Tak wynika z najnowszych prognoz Point...
Kancelaria Prawna Media informuje o najnowszej aktualizacji kryterium ilościowego kwalifikującego dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD) do obowiązku wpłat na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki...
Cyberprzestępcy uzyskali dostęp do skrzynek poczty elektronicznej części pracowników Urzędu Zamówień Publicznych. Informację w poniedziałek przekazał wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. W wyniku...
Fiberway wprowadza na rynek ultraszybki internet światłowodowy o prędkości do 5 Gb/s oraz nową generację routerów obsługujących standard Wi-Fi 7. To kolejny krok firmy...
Z badań AMP z zakresu cyberbezpieczeństwa, wynika, że jedna na trzy firmy w Polsce wprowadziła jakiekolwiek formalne zasady dotyczące używania AI. W sektorze publicznym...
Obsługa klienta oparta na sztucznej inteligencji stała się bardzo popularna, a teraz pojawiają się w niej regulacje. W USA i Unii Europejskiej trwają prace...
Operatorzy z różnych regionów Polski inwestują w rozwój swojej infrastruktury i decydują się na zwiększenie przepustowości swoich styku z punktem wymiany ruchu EPIX. To...
Pracując z przedsiębiorcami od lat, zauważyłem pewien powtarzający się wzorzec. Większość z nas nie zatrzymuje się na chwilę, żeby zastanowić się, dlaczego firma nie...
Przyjrzeliśmy się dotyczącemu branży telekomunikacyjnej raportowi Annual Industry Survey za rok 2025. Wynika z niego, że mimo globalnych napięć gospodarczych, przychody operatorów na świecie...
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".