TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Awaria w Virgin Mobile

 

Od rana w czwartek 21 marca użytkownicy sieci Virgin Mobile mają problemy z korzystaniem z usług głosowych i dostępu do internetu.

Virgin Mobile Polska poinformowali poprzez swoje social media:

Mamy obecnie przejściowe problemy z działaniem sieci, które wystąpiły w godzinach nocnych. Robimy wszystko, by jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usług. Na chwilę obecną nie znamy jeszcze dokładnego czasu usunięcia usterki

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez sieć do „Rzeczpospolitej”, usterki dotyczą użytkowników sieci, których dane przeniesiono na własną platformę billingową (ten proces objął 80 proc. klientów telekomu). Zapowiedziała, że awaria zostanie usunięcie w ciągu dnia, a poszkodowani użytkownicy w ramach rekompensaty dostaną darmowe pakiety.

[źródło: Wirtualne Media]

 

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze