TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Dostawco! Uwierz we wsparcie marketingowe i dotrzyj do MiŚOT!

 
Z raportu CRN Polska i Sarota PR dot. wsparcia marketingowego producentów wynika interesujący fakt, że ponad 40 proc. resellerów i integratorów nie korzysta z funduszy marketingowych producentów, choć niemal co drugi z nich uważa, że miałoby to sens.
Warto zauważyć, że zarówno na globalnym, jak i lokalnym rynku dystrybutorzy sprzętu mogliby aktywizować pokaźną grupę Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych i  zwiększyć swój potencjał sprzedażowy i informacyjny na konkurencyjnym rynku IT.
Z badania CRN Polska i Sarota PR wynika, że producenci powinni rozważyć dywersyfikację wsparcia marketingowego i uwzględnienie w nim mniejszych firm gotowych do jego wykorzystania.
Całość raportu do przeczytania tutaj. 
[źródło: crn.pl]

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze