TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Wybierasz się do Janowa, kup ostatnie wejściówki

10 kwietnia w Janowie Podlaskim rozpocznie się trzydniowe święto małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych, którzy spotkają się na ogólnopolskim Zjeździe MiŚOT. To będzie powrót po dwóch latach do tej miejscowości po bardzo udanym wydarzeniu w 2022 roku. I tym razem organizatorzy zapowiadają ciekawy program, znakomitą atmosferę i dużo rozrywki.

Kolejne Zjazdy MiŚOT, dedykowane małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym, w ankietach pokonferencyjnych otrzymują najwyższe oceny uczestników za poziom i dobór tematyki wykładów i paneli. Gdy dodamy do tego luźną atmosferę, dobrą rozrywkę i możliwość spotkań w MiŚOT-owym gronie, otrzymamy przepis na udaną konferencję. 

Merytoryką silni

– W ankietach po jesiennym Zjeździe MiŚOT w Zakopanem pojawiło się kilka ciekawych propozycji tematycznych. Uwzględniliśmy je w programie na Janów Podlaski – informuje Krzysztof Fujarski, prezes Projektu MdM z Grupy MiŚOT, spółki, która wykonawczo organizuje zjazd.

Uczestnicy mają szansę wziąć udział w licznych panelach i debatach. Wydarzenie rozpocznie MiŚOT-owy Hyde Park – przed dwie godziny będzie można tylko w branżowym gronie szczerze porozmawiać o problemach i wyzwaniach. Kolejny dzień rozpocznie debata organizacji branżowych “Trzy dekady cyfryzacji i co dalej? Co nam się udało, a gdzie ponieśliśmy porażkę? Kto pomagał, a kto przeszkadzał?”. Równie ciekawie zapowiada się dyskusja “Czy wspólna realizacja projektów KPO/FERC może przyspieszyć konsolidację operatorów?”. 

Dużą frekwencją będą cieszyć się zapewne warsztaty z cyberbezpieczeństwa prowadzone przez Marcina Zemłę z udziałem Kingi Pawłowskiej – Nojszewskiej z KIKE. Tematyka ta zdominuje również następnego dnia panel “NIS 2. Jest ryzyko, jest zabawa”.

W piątek 12 kwietnia w bloku komunikacyjno-marketingowym ciekawie zapowiada się panel “Jak dotrzeć z ofertą i skutecznie współpracować z różnymi grupami klientów – seniorami, niepełnosprawnymi, osobami z problemami finansowymi?”. Wcześniej uczestnicy dowiedzą się podczas prelekcji ekspertów “Czego nie robić w marketingu internetowym w 2024 roku?”, “Jak budować markę osobistą?” i “Jak wykorzystać wiedzę o swoim kliencie?”.

Zjazd stanie się też okazją do prezentacji projektów Grupy MiŚOT, będzie m.in. o EPIX-ie, KameleonTV, Sencito i Lokalnych.pl. Bardzo ciekawie zapowiada się także blok prawny. Organizatorzy zapraszają m.in. na wystąpienia Eweliny Grabiec i Łukasza Bazańskiego z itB Legal, Michała Latuszewskiego z Kancelarii Kuchlewski Latuszewski Adwokaci Radcowie Prawni oraz Michała Rucińskiego z Kancelarii Prawnej Media. Jak zwykle na zjeździe będzie sporo techniki – zadbają o to m.in. przedstawiciele partnerów.

Ci, którzy lubią uczyć się, też nie będą żałować. Piotr Pytel zaprasza na szkolenie “Jak przekonania (poglądy) na temat pracowników i siebie samego wpływają na moją firmę i życie?”, a Małgorzata Świerkosz-Hołysz na prelekcję ”Zarządzanie zespołem różnorodnym pokoleniowo”.

Coś dla ducha

Aby ogromna dawka wiedzy i najnowszych informacji branżowych za bardzo nie przytłoczyła, organizatorzy zapraszają uczestników do Meliny, czyli kultowego miejsca spotkań, gorących dyskusji i szczerej wymiany poglądów.

10 kwietnia o 19.30 ruszy Before Party z ciekawym cateringiem i muzyką DJ-a. Dzień później o godz. 20.00 rozpocznie się antyGala xBest, czyli wieczór bez garniturów i szpilek, ale za to z muzyką na żywo, stand-upem Rafała Rutkowskiego i w finale zabawą zorganizowaną przez DJ-a. Część rozrywkową poprzedzi rozstrzygnięcie konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2023.

Również w czwartek i piątek Melina będzie zapraszać gości na miłe spotkania w branżowym gronie.

Oferta zjazdowa Grupy MiŚOT cieszy się, jak zwykle, dużym zainteresowaniem. Zostały ostatnie wejściówki i miejsca w hotelu. Warto zatem spieszyć się! Do zobaczenia w Janowie Podlaskim.

Agenda i wejściówki: https://misot.pl/zjazdy/

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze