TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Usługa "Podwyżka 9zł" od UPC Polska

 
Tysiące klientów UPC Polska otrzymało rachunek za październik 2018 z nową opłatą. Księgowi firmy zatytułowali ją… po prostu “Podwyżka 9 zł” – bardzo bezpośrednio. 
Regulamin świadczenie usług telekomunikacyjnych nie wspomina o możliwości wprowadzenia takiej “usługi”, która nie widnieje w cenniku.
Polskie prawo jednak stanowi, że zmiana warunków umowy nie może być jednostronnie narzucona konsumentowi. Wymaga jego osobnej zgody i podpisania nowej umowy.
Michał Fura z biura prasowego UPC Polska odniósł się do sprawy:

Faktura zawierała błędny zapis, który znalazł się tam ze względu na błąd techniczny systemu, który już wyeliminowaliśmy. Dotyczył niewielkiej grupy klientów, których przepraszamy za zaistniałą sytuację.

[źródło: finanse.wp.pl]
 

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze