TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Trwa konkurs TeleOdpowiedzialny Roku 2021

Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni składają od kilku dni aplikacje w konkursie TeleOdpowiedzialny Roku 2021. Choć mamy czas do połowy stycznia, warto się pospieszyć i załatwić wszelkie formalności jeszcze przed świętami. 

Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji konkursu nastąpi na pierwszym w 2022 roku Lokalnym Zjeździe MiŚOT. Wcześniej kapituła będzie analizować złożone aplikacje.

– Jesteśmy dumni, że z roku na rok rośnie ich liczba. Zachęcamy wszystkich MiŚOT-ów, także konkursowych debiutantów, do zaprezentowania CSR-owej aktywności w jednym z trzech obszarów – mówi Sebastian Kachel, wiceprezes Stowarzyszenia e-Południe i MiŚOT S.A.

Wszystkie zgłoszenia konkursowe muszą spłynąć do 15 stycznia 2022 r. Zainteresowani powinni wypełnić odpowiedni formularz: 

  • Filar I – Odpowiedzialność biznesowa 
  • Filar II – Odpowiedzialność za środowisko pracy 
  • Filar III – Odpowiedzialność w środowisku lokalnym 

Aplikacje zgłoszone w konkursie zasilą również Bazę Dobrych Praktyk prowadzoną przez Grupę MiŚOT. Operatorzy będą mogli z niej czerpać planując aktywność CSR na swoim terenie. 

– Warto dzielić się z MiŚOT-ami swoimi projektami, będziemy je promować i wspierać was – zachęca Daniel Piecuch, prezes Fundacji Lokalni. 

W przypadku wątpliwości lub pytań organizatorzy konkursu z Grupy MiŚOT i Fundacji Lokalni służą pomocą. Korespondencję do nich należy wysyłać na adres: teleodpowiedzialni@misot.pl.

Konkurs TeleOdpowiedzialny Roku cieszy się coraz większą popularnością, z roku na rok zwiększa się liczba zgłoszeń. W ubiegłym roku laureatem została poznańska Systemia.pl, zaś w 2019 roku – Interkonekt.

Szczegóły konkursu na stronie: https://misot.pl/teleodpowiedzialny-roku-2021/

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze