TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

TeleOdpowiedzialni Roku 2021, aplikacje już tylko do 15 lutego

Do połowy lutego trwa zbieranie aplikacji w kolejnej edycji konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2021. Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni  mogą po raz kolejny zgłaszać aplikacje opisujące swoją aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Rozstrzygnięcie poznamy na pierwszym w 2022 roku Lokalnym Zjeździe MiŚOT w Janowie Podlaskim.

Organizatorami przedsięwzięcia są Grupa MiŚOT oraz Fundacja Lokalni. To już kolejna edycja konkursu, który z roku na rok staje się coraz bardziej popularny w środowisku operatorskim.

– Zaprosiliśmy do zaprezentowania CSR-owej aktywności operatorów w jednym z trzech filarów: odpowiedzialność biznesowa, odpowiedzialność za środowisko pracy, odpowiedzialność w środowisku lokalnym – mówi Sebastian Kachel, wiceprezes Stowarzyszenia e-Południe i MiŚOT SA. 

Aplikacje zgłoszone w konkursie zasiliły również Bazę Dobrych Praktyk prowadzoną przez Grupę MiŚOT. Operatorzy będą mogli z niej czerpać planując aktywność CSR na swoim terenie.

– Warto dzielić się z MiŚOT-ami swoimi projektami, będziemy je promować i wspierać operatorów. Nasz konkurs ma na celu promocję idei CSR wśród małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych – apeluje Daniel Piecuch, prezes Fundacji Lokalni. Organizatorzy zapowiadają również cykl publikacji w mediach należących do Grupy MiŚOT na temat społecznej aktywności poszczególnych operatorów. 

W tej edycji podmioty najaktywniejsze w obszarze CSR otrzymają atrakcyjne nagrody ufundowane przez organizatorów oraz sponsora konkursu – firmę XBEST.PL. 

Konkurs TeleOdpowiedzialny Roku cieszy się coraz większą popularnością, z roku na rok zwiększa się liczba zgłoszeń. W ubiegłym roku laureatem została poznańska Systemia.pl, zaś w 2019 roku – Interkonekt.

Szczegóły konkursu na stronie: https://misot.pl/teleodpowiedzialny-roku-2021/ 

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze