O świadczenie usług telefonicznych dla call center GUS starały się trzy firmy. Złożyły one oferty przetargowe na Centrum Informatyki Statystycznej. Wygrała oferta TBM Telekom.
Przetarg Centrum Informatyki Statystycznej na świadczenie usług telefonicznych dla call center GUS dotyczy Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021. TBM Telekom Sp. z o.o. Sp. k. z Warszawy złożyła ofertę uznaną za najlepszą. Jej cena to 1,407 mln zł brutto.
Pozostałe oferty zostały złożone przez Marat Sp. z o.o. z Rybnika oraz Orange Polska S.A.
Kryteria oceniania ofert były podzielone według wagi 60 i 40. Pierwsza była cena, a drugi poziom usług serwisu technicznego.
W ramach zamówienia zostanie przeprowadzone zestawienie łączy ISDN PRA oraz przeprowadzenie testów funkcjonalnych i przeniesienie numeru 22 2799999 do sieci wykonawcy. Następnie będzie miało miejsce świadczenie usług telefonicznych w publicznej sieci telefonicznej w zakresie wychodzących i przychodzących połączeń telefonicznych.
Zwycięska firma ma także udostępnić w siedzibie GUS 18 traktów cyfrowych ISDN PRA (30B+D) w technologii przewodowej oraz podłączyć i skonfigurować je do urządzeń, którymi dysponuje GUS.
Uzupełnieniem działań jest świadczenie usług serwisowych.
Źródło: gov.pl