TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

T-Mobile jeszcze nie przywrócili wszystkich usług po pożarze

 
T-Mobile w dalszym ciągu usuwa skutki awarii będącej następstwem pożaru w budynku, który pełnił rolę call center operatora. 
W wyniku pożaru, który miał miejsce w czwartek 31 stycznia w pobliżu budynku T Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla klientów.
Specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej, obsługi w punktach sprzedaży oraz dostępności aplikacji Mój T-Mobile.
[źródło: T-Mobile]

Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze