We wtorek (25.10) klienci PKO BP zgłaszali problemy ze stroną banku. Nie ładowała się tak, jak powinna. Bank zamieścił komunikat w tej sprawie.
Największy bank w Polsce jakim jest PKO BP miał w tym tygodniu problemy ze swoją stroną internetową. Klienci zauważyli, że nie ładuje się ona tak, jak powinna. Obudziło to ich podejrzliwość. Problemy zaczęli zgłaszać w serwisie Downdetector mieszkańcy m.in. Warszawy, Krajowa czy Wrocławia.
Jednak nie były to problemy techniczne, o których bank nie miał pojęcia. Poinformował on w oficjalnym komunikacie o tym, że mogą wystąpić problemy z wejściem na stronę. Chociaż miały one pojawić się znacznie później, bo dopiero po godzinie 23.
Od wtorku 25 października od godz. 23:00 do środy 26 października do godz. 2:30 nie będzie można korzystać ze strony informacyjnej www.pkobp.pl. Wszystkie karty płatnicze, serwis internetowy i telefoniczny iPKO i iPKO biznes, płatności w Internecie “Płacę z iPKO” oraz aplikacja IKO będą działać bez zakłóceń — poinformował w komunikacie bank.
Informacja o tym, że problemy ze stroną internetową nie wpływają na funkcjonowanie usług bankowych na niewiele przydała się jednak tym, którzy zamierzali z nich skorzystać online. Chociaż mogli oni zorientować się wcześniej w sytuacji technicznej banku i planowanych wyłączeniach.
Źródło: businessinsider.