TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Netflix testuje nowe ceny

 

Na polskim Netflixie pojawiają się nowe ceny za dostęp do treści. Niektóre pakiety są droższe o kilkanaście zł, a ceny czasem zależą od tego, na jakim urządzeniu się otwiera ofertę. Zdaniem giganta nowe ceny to ‘sprawdzenie reakcji klientów’.

Nowe ceny widzą jedynie nowi użytkownicy Netfliksa – np. pakiet Standard kosztuje 49 zł, zamiast 43 zł, zaś pakiet Premium ma podrożeć z 52 do 65 zł.

W przeszłości Netflix testował wprowadzenie pakietu Ultra za 63 zł, ale ostatecznie to się nie stało. Zobaczymy co będzie tym razem.

[źródło: finanse.wp.pl]

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Michal.Koch
Michal.Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze