TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Netflix rozważa nowy cennik po wprowadzeniu reklam

Najbardziej popularna usługa Netflixa kosztuje 15,49 dolarów miesięcznie. Teraz po prowadzenia opcji z reklamami firma zamierza zaoferować ją po cenie 7-9 dolarów. A to znacząca różnica. Ile może Netflix z reklamami kosztować w Polsce?

Netflix jako pierwszy chce w swojej ofercie streamingowej zaoferować niższa cenę w zamian za oglądanie reklam. Ma to przyciągnąć abonentów, którzy nie są gotowi ponosić większych koszów, ale są gotowi oglądać reklamy w trakcie korzystania z usługi tak, jak podczas korzystania z telewizji.

Bloomberg donosić, że w przypadku Netflixa mają to być jedynie 4 minuty reklam na godzinę. Pojawiać się mają przed i w trakcie niektórych programów. Wycena takiego sposobu korzystania z Netflixa ma pojawić się pod koniec tego roku dla co najmniej sześciu rynków.

Już teraz pojawiły się przecieki, że taka usługa ma kosztować 7-9 dolarów miesięcznie. To znacznie taniej niż standardowa oferta Netflixa, która kosztuje 15,49 dol.

W Polsce plan standardowy to koszt 43 zł. Dlatego szacunkowo w opcji z reklamami będzie to 19-25 zł. Jednak na razie to szacowanie i domyślanie się, jak będzie naprawdę. Na ostateczne informacje musimy jeszcze poczekać.

Źródło: dobreprogramy.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze