TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Netflix planuje duże inwestycje na polskim rynku

Netflix planuje lepiej dostosować się do polskich odbiorców. Firma planuje między innymi zakup polskiego oprogramowania, programów telewizyjnych i filmów.

Netflix pojawił się na polskim rynku w styczniu tego roku. Początkowo jego oferta była skierowana głównie do osób, które dobrze znały język angielski. Brakowało filmów i seriali z polskimi napisami czy dubbingiem. Przeszkodą mogła być też konieczność płatności w euro lub posiadanie międzynarodowej karty kredytowej. Teraz wszystko ma się zmienić. Jak zapowiedział Joris Evers, wicedyrektor ds. globalnej komunikacji w Netflix: “Chcemy coraz lepiej dopasowywać się do polskich odbiorców. Kiedy wchodziliśmy do Polski, nie mieliśmy oferty przygotowanej specjalnie dla tego rynku, ponieważ jednocześnie wkroczyliśmy do 129 krajów. W związku z tym to, co udostępniamy naszym odbiorcom, jest w dużej mierze wersją międzynarodową. Większość contentu jest w języku angielskim. Wymagana jest międzynarodowa karta kredytowa, płatności wykonywane są w euro. Chcemy się jednak uczyć polskiego rynku”.

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...