TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

NBA i Microsoft Teams chcą przywrócić kibiców na mecze koszykówki

Pod koniec lipca ma nastąpić wznowienie sezonu NBA, który w marcu został zawieszony przez pandemię COVID-19. Mecze będą rozgrywane bez fizycznego udziału publiczności, ale specjalne ekrany pozwolą na wyświetlanie na arenie fanów koszykówki używających Microsoft Teams.

Microsoft jest partnerem technologicznym NBA i dzięki niemu uczestnictwo kibiców podczas zmagań sportowych ma zostać przywrócone. Założono, iż podczas każdego spotkania na trzech monitorach LED zamontowanych w hali w Orlando (każdy o wysokości 5,2 m) wyświetlana będzie grupa użytkowników platformy Microsoft Teams w formie wprowadzonej niedawno opcji Together Mode. Na każdym ze spotkań ma pojawić się do 320 użytkowników platformy Teams.

Wirtualna obecność kibiców ma zapewnić wrażenie prawdziwego dopingu na trybunach. W planie jest również zmiana sposobu transmisji meczów, które mają zbliżyć się do sposobu w jaki ogląda widowisko widz na swoim miejscu.

Finał rozgrywek NBA ma nastąpić 12 października 2020 r.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Michał Koch
Michał Koch
Dziennikarz i researcher. Tworzy teksty o najnowszych technologiach, 5G, cyberbezpieczeństwie i polskiej branży telekomunikacyjnej.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze