TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Monika Kosińska: Transfery, pingi, przepustowość może mieć każdy. My dajemy coś więcej

– Transfery, pingi, przepustowość może mieć każdy – mówiła Monika Kosińska ze Stowarzyszenia e-Południe, prezentując projekt LOKALNI.pl podczas Wirtualnej Konferencji KIKE. – Klient nie jest dla nas numerkiem w systemie. Jest dla nas ważny, a my dajemy coś więcej niż tylko przepustowości.

– Lokalni są częścią MiStrategii, organizujemy MiWsparcie, oferujemy MiMarket, szukamy MiCRM – który pozwoli prowadzić dokumentację, MiJakość – wciąż podnosząc standardy sieci, MiCeny – żeby wciąż obniżać ceny, organizujemy MiZjazdy i MiSzkolenia. Prowadzimy MiMarketing, którego głównym działaniem jest projekt LOKALNI.pl. To pierwsza ogólnopolska wyszukiwarka lokalnych dostawców internetu i wspólny ogólnopolski marketing – przedstawiała przedsięwzięcie Monika Kosińska.

Projekt ten adresowany jest do małych i średnich operatorów działających lokalnie, którzy mają aktywny EPIX.

– Promujemy ideę lokalności. Naszą siłą jest bliskość punktów obsługi klienta. Działamy  nieszablonowo i szybko usuwamy usterki. Czy ktoś widział prezesa Orange jadącego do klienta usuwać awarię? U nas takie sytuacje się zdarzają – mówiła Kosińska.

Idea lokalności jest promowana na wspólnym profilu na Facebooku: LOKALNI – Internet Telewizja Telefon. Profil od listopada ma już ponad 2800 użytkowników. A zasięgi zadziwiają nawet pomysłodawców projektu. Zakładali 300 tys., a osiągnęli 1,5 mln. Posty udostępniane na FB również osiągają bardzo dobre wyniki, np. post o Netflixie trafił do ponad 50 tys. osób.  

Na pewno jeszcze lepsze statystyki wyświetleń osiągnięte zostaną, gdy można będzie dysponować większym budżetem na reklamę. Wtedy na pewno dotrze się do większego grona odbiorców.

Dlaczego jeszcze warto dołączyć do projektu LOKALNI.pl? Przedsięwzięcie to zakłada również wspólne „obrandowanie”, wspólne grafiki i gadżety pod wspólnym logo LOKALNI.pl. Koszt działań marketingowych dla jednej firmy znacznie się zmniejszy, gdy dołączy się do grona innych operatorów. Łatwiej i taniej przecież zamówić 10 tys. koszulek niż 100. Prawda?

– LOKALNI.pl to nie tylko profil na FB, to przede wszystkim wyszukiwarka lokalnych dostawców internetu. Do tej pory 300 firm utworzyło wizytówki na naszej stronie. Średni koszt kliknięcia 0,27 zł, a miesięcznie odnotowaliśmy ponad 225 tys. kliknięć – relacjonowała Kosińska. – Aby rozwijać promocję małych i średnich operatorów stowarzyszenie e-Południe utworzyło Fundację Lokalni. Zapraszamy operatorów, aby utworzyli wizytówkę swojej firmy – bezpłatnie.

Monika Kosińska dodała, że marketing nie tylko będzie realizowany poprzez FB, ale również poprzez reklamy w Google Adds czy inne reklamy w social mediach.

– LOKALNI.pl to nie tylko telko. Również inne branże chcą dołączyć do naszego projektu. Budujemy społeczność lokalność firm. LOKALNI.org.pl to 21 kategorii branż, pod wspólnym brandem i marketingiem. Jesteśmy wielobarwnym ptakiem, ale razem tworzymy coś, co jest ważniejsze niż podziały. Razem tworzymy kolorową, dopełniającą się lokalność – podkreśliła Kosińska.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze