TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Microsoft chce więcej. Rusza kampania telewizyjna

Microsoft rusza z reklamą telewizyjną. Ale tym razem nie będzie promować Windowsa, pakietu Office czy konsoli Xbox. Marketingowcy firmy z Redmond będą promować Microsoft Teams.

Microsoft Teams jest komunikatorem, który wyposażony jest w wiele narzędzi ułatwiających pracę. Za jego pomocą można prowadzić rozmowy grupowe z podziałem na wątki, również za pośrednictwem urządzeń przenośnych i systemu Skype Room. Jego zaletą jest również możliwość synchronizacji z pakietem Office 365.

Do tej pory konkurował z aplikacją Slack, która przez wiele lat była niekwestionowanym liderem na rynku, ale z najnowszych oficjalnych informacji wynika, że to Microsoft Teams wysunął się na prowadzenie, mając każdego dnia 20 mln użytkowników. Slack może się pochwalić 12 mln internautów.

Najwyraźniej ambicje Microsoftu są zdecydowanie większe i chce trafić do większego grona odbiorców.

Spot ma być emitowany od niedzieli 26 stycznia. Najpierw kampania ruszy w USA, a następnie w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Nie wiadomo, czy reklamę zobaczymy w polskiej telewizji. Można ją już zobaczyć w serwisie YouTube.

Źródło: wp.pl

Fot. Stopklatka Youtube

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze