TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Michał Kanownik ponownie prezesem Cyfrowej Polski

Na walnym zgromadzeniu członków Związku Cyfrowa Polska na prezesa wybrano Michała Kanownika. To już jego czwarta dwuletnia kadencja na tym stanowisku. Zajmuje się od 2015 roku.

Przed Kanownikiem kolejne wyzwania w trakcie nowej kadencji. Sam wymienił chociażby kwestie związane z prawem autorskim i implementacją Dyrektywy, reformę opłaty reprograficznej czy budowę systemu podatkowego zachęcającego firmy do innowacji.


– Ciągle musimy pamiętać też o walce z kryzysem postpandemicznym np. poprzez wspieranie rynku e-commerce oraz e-usług, a także działania na rzecz zmniejszenia wykluczenia cyfrowego czy rozwoju kompetencji cyfrowych zarówno w biznesie, jak i każdego obywatela – wymieniał Kanownik.

Inne zagadnienia, z którymi przyjdzie mu się zmierzyć to wdrażanie sieci 5G, w tym zapewnienie regulacji dotyczące bezpieczeństwa sieci czy rozwój inicjatywy Cyfrowego Trójmorza.

Walne zgromadzenie podjęło również decyzję o tym, ze w zarządzie organizacji nadal będą zasiadać Włodzimierz Ossowski z Action SA i Jacek Łęgiewicz z Samsung Electronics Polska.

 Źródło: cyfrowapolska.org

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Centrum Przetwarzania Danych Grupy MiŚOT – stan prac

Mijają dwa lata od rozpoczęcia budowy nowoczesnego Centrum Przetwarzania Danych Grupy MiŚOT. Powstaje ono...

mObywatel 2.0 także dla przedsiębiorców

Prowadzenie małej firmy to wielkie wyzwanie. Dotyczy to jednoosobowej działalności gospodarczej, ale też trochę...

EPIX – bieżące zmiany w punkcie wymiany

Gdyby nie EPIX, rynek telekomunikacyjny w Polsce wyglądałby dziś inaczej. To właśnie dzięki trzem...

Pieskie życie w telewizji, czyli o czym myśli Kameleon

Wyścig operatorów telewizyjnych trwa. Liczy się technologia, funkcjonalność, czyli sposoby konsumpcji treści, ilość i...