Kancelaria Prawna Media zaprasza na webinar: „Ustawa o dostępności produktów i usług. Czy trzeba zmieniać dokumenty abonenckie i strony internetowe? Jakie są nowe wymagania względem urządzeń wydawanych abonentom?”.
Ustawa o dostępności produktów i usług. Czy trzeba zmieniać dokumenty abonenckie i strony internetowe? Jakie są nowe wymagania względem urządzeń wydawanych abonentom?
Od 28 czerwca obowiązują nowe wymogi dostępności produktów i usług. Dowiedz się czy i ewentualnie co musisz zmienić na stronie internetowej i w dokumentacji abonenckiej. Opowiemy także jakie wymogi ustawa przewiduje względem urządzeń wydawanych abonentom (np. dekoderów) i co należy sprawdzać zamawiając urządzenia po 28.06.2025 r..
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
- Poznaj wpływ nowej ustawy, która obejmie nie tylko podmioty publiczne, ale także wszystkich przedsiębiorców.
- Przygotuj się na szczególne regulacje, które dotyczą dostawców usług telekomunikacyjnych.
- Sprawdź jakie podjąć działania by przygotować się do nadchodzących zmian.
Webinar poprowadzą eksperci Kancelarii Prawnej Media:
- Korina Sudół adwokat, specjalizuje się w zagadnieniach konsumenckich i karnych, zwłaszcza w sektorze telekomunikacyjnym. Od 15 lat zgłębia tajniki tego, co telekomom wolno, a czego nie wolno w relacjach z konsumentami. Uczestnik kilkudziesięciu postępowań legislacyjnych z zakresu tematyki abonenckiej.
- Maciej Jankowski adwokat, specjalizuje się głównie w prawie telekomunikacyjnym, ale zapewnia wsparcie prawne również w zakresie e-commerce oraz prawa ochrony danych osobowych.
Gościem specjalnym webinaru będzie przedstawiciel PFRON, który odpowie na pytania do przygotowanych wytycznych.
Kiedy i jak się zapisać?
- 9 czerwca godz. 11:00-12:00, webinar odbędzie się na aplikacji Teams.
- Zarezerwuj miejsce TUTAJ